REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
pati987 napisał(a):WITAM MAM PYTANIE! MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLEM DO MOJEGO? MAM VOLVO 460 1.8 Z GAZEM.MÓJ PROBLEM POLEGA NA CIĄGŁYM ZBIERANIU SIĘ BIAŁEJ PIANY I KROPLI WODY W ODMIE,PO WYCZYSZCZENIU PROBLEP POWRACA!WYMIENIONY ZOSTAŁ OLEJ,FILTR OLEJU,FILTR POWIETRZA.NIEUBYWA PŁYNU CHŁODNICZEGO WIĘC TO CHYBA RACZEJ NIE (UPG),MOŻE KTOŚ WIE JAKA MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNA I JAK TO ZLIKWIDOWAĆ? ZA ODPOWIEDZI Z GÓRY DZIĘKUJE!
piotrauto napisał(a):przegonic tz co zrobić? sprawdzac vmax?
piotrauto napisał(a):(50-60km) to kawał km 5l pójdzie jak nic
to po ilu km silnik jest dobrze nagrzany? wskazówka na połowe u mnie idzie juz po ok 2km
dawidbn napisał(a):Jezeli wskazowka pokazjue ze juz jest nagrzana ciecz to znaczy ze i silnik bo jak juz sie wlaczyl duzy obieg pracy i schladza silnik przechodzac przez chlodnice to tem silnika musi byc juz optymalna.
piotrauto napisał(a):slyszalem zawsze ze silnik powinien dymić na biało, parą jak jest zimny
a mój passat b5 1,8 125km dymi parą lub niewiem czym ale na biało non stop czy przejedzie 2km czy 30km dymi jak nic
piotrauto napisał(a):dobry katalizator czy zły?
u mnie cały czas woda kapie z tłumnika jak go odpale w garażu to ok cała czklanka sie wylewa z pod rury jest plama
kupilem go pare miesięcy temu nie jezdzilem jeszcze nim jak było ciepło na dworze, boje sie ze moze być padnięta uszczelka pod głowicą i dlatego kopci na bialo