Volvo c30 se lux d drive disel 1.6 l 2010r -turbo PROBLEM

06 Maj 2014, 23:17

witajcie.. szukam pomocy na temat mojej cieknącej turbiny ,. zakupiłem auto z silnikiem uszkodzonym . Auto poprzednio było naprawiane .auto było w servisie Volvo i tam uznali że przyczyną padnięcia silnika było uszkodzone turbo oraz filtr DPF zapchany .Co ciekawe oni wymienili turbinę oraz filtr dpf ,,,silnik zaskoczył ale ponownie olej zaczął wyciekać z turbiny .. kiedy auto znalazło się u mnie filtr dpf wyglądał czarny ,brudny ale nie mogłem ocenić tego poprawnie .Dali mi również tę niby nową turbinę .Silnik kupiłem używany ,po regeneracji .założyłem ponownie wszystkie części do silnika min turbinę i ostatni używany filtr dpf .próbowałem zapalić auto ale bardzo ciężko było... Łapało i gasło. po pierwszym odpaleniu zauważyłem uciekający dym- spaliny w okolicy turbiny .nawet dość dużo .przy ponownym odpalaniu popryskało mi olejem w kierunku filtra powietrza i na prawy błotnik.Po chwili kucnąłem a pod spodem plamy oleju . Olej wyciekał z turbiny ze strony przepustnicy -z lewej strony. zamierzam teraz kupić nowe turbo i filtr dpf . Zastanawiam się na tym ,że ten sam problem mieli w serwisie ,że oni po tym rozpołowili cały silnik . Myślę sobie ,że po wymianie silnika ja nie powinienem mieć już tych samych problemów co oni mieli w serwisie .Zamierzam teraz zamontować nowe turbo oraz nie podpinać filtru dpf aby spaliny mogły mieć ujście na wolnych obrotach .podejrzewam ,że poprzednio może filtr dpf był zatkany ? ciekawa sytuacja i problem ..
DARIUSZ
Nowicjusz
 
Posty: 5
Auto: volvo c30
Silnik: 1.6
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Świecąca podsufitka
    Toyota Boshoku Corp. stworzyła świecącą tkaninę do wykończenia wnętrza samochodów. Materiał jest utkany z optycznego włókna, które emituje światło w dowolnym wybranym kolorze. Technologia LED Źródłem ...