Fiat 126p, nie odpala, brak mocy.

05 Maj 2014, 10:33

Witam, otóż mam problem z "maluszkiem", a dokładnie chodzi o to że jeździłem nim wczoraj i niestety brakowało mi paliwa coś podkusiło mnie i zalałem jakieś 2l mieszkanki benzyny z olejem 2T, maluszek jeździł bez problemowo, dopiero gdy zaczęło kończyć sie paliwo zaczął "wariować", zaczął przerywać i prędkość 45km/h to była max po czym zgasł, normalne w końcu skończyło sie paliwo, później zalałem czystej benzyny i juz go nie mogłem odpalić, dodam że pale go na "popych' odpaliłem go dopiero na hol po czym jadac zauważyłem ze problem z prędkością nie minął i maluszek w dodatku zmienił swój głos oraz nie ma siły. teraz są problemy z odpalaniem na popych bo nie za bardzo "chce" odpalić.
Aby odpalił trzeba podładować akumulator pomęczyć go próbując odpalić na kluczyk, a dopiero później odpala na popych, dodam ze nie znam sie za bardzo i jestem zielony w temacie, także prosze o pomocne i jasne podpowiedzi oraz o zdiagnozowanie problemu. Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc.
B2rT
Nowicjusz

Miejscowość: Biłgoraj
Auto: Skoda Octavia
Silnik: 1.9 TDI 101KM.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

05 Maj 2014, 11:13

Jeżeli skończyło się paliwo i dolałeś mieszanki to nic nie znaczy - po prostu wyczyść dysze w gaźniku - na pewno się któraś zapchała jak skończyło się paliwo.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2002

05 Maj 2014, 13:29

Dzięki za szybką odpowiedź, spróbuje zrobić tak jak napisałeś, teraz jak naładowałem akumulator to przy prostowniku na rozruszniku kreci ciągle, ale nie odpala, gdy odłączyłem prostownik i chciałem odpalić go na popych to nagle akumulator padł, żadna kontrolka sie nie świeci.
Poza tym myślisz że to byłoby powodem spadku siły, prędkości i zmiana głosu??