Volvo C70, silnik przegrzany, uszczelka?

07 Kwi 2014, 03:01

Witam
Od 2 miesięcy jestem posiadaniem Volvo C70 1998r. 2,4 Turbo
Wszytko było ok, do ubiegłego piątku. Jadąc do pracy w przeciągu minuty zauważyłem nagły wzrost temperatury silnika, po czym dym spod maski, zatrzymałem się otworzyłem maskę zauważyłem że wyplulo cały płyn chodniczy, , od razu wezwalem lawete.
Gdy auto ochlonelo sprawdziłem stan oleju i na wskaźniku znajdował się biały osad :/
Raczej jest to.uszczelka, ale czy są szansę że jest to inna rzecz, bo że względu na koszty będę musiał się pozbyć mojego kochanego Volvo ;)
zollito1992
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 10 10 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Volvo C70
Silnik: 2,4 Turbo 193KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

09 Kwi 2014, 10:51

Niestety - jak olej w silniku jest koloru kawy z mlekiem, albo już nawet mleka, to niestety jest UPG - przez przepaloną cześć uszczelnki płyn dostał się do oleju. Silnik się zagotował, bo nie było płynu w układzie chłodzenia.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    ŠKODA Š978 (Typ 978), 1956 rok
    Decyzją Ministerstwa Przemysłu Czechosłowacji z roku 1955 czechosłowaccy konstruktorzy otrzymali zadanie stworzenia całkowicie nowego samochodu dla "szerokich mas pracujących". W tym czasie wdrażano produkcję modelu 440 (Spartak), ...