VOLVO S 40 1.9 TD SILNIK RENAULT

23 Sty 2010, 18:58

NIE MAM PEWNOŚCI WIĘC PYTAM. URUCHOMIŁEM AUTO ODJECHAŁEM 200m I SILNIK ZACZĄŁ GŁOŚNO PRACOWAĆ ,JEDNOCZEŚNIE STRACIŁ MOC I ZAŚWIECIŁA SIĘ KONTROLKA Z WIZERUNKIEN SILNIKA. SILNIK ODPALA NA DOTYK. NA WOLNYCH OBROTACH WSZYSTKO JEST OK , KONTROLKA WYGASZONA. JEDNAK PRZY OBROTACH 1200 CZASAMI 1800 ZAPALA SIĘ . MAKSYMALNE OBROTY TO 3100 NA POSTOJU. NORMALNIE 4500 I ODCIĘCIE. ODGŁOSY Z SILNIKA PRYPOMINAJĄ KLEKOTANIE ZAWORÓW JEDNAK WEDŁUG MNIE TO TWARDA PRACA SOWODOWANA ZŁYM KĄTEM WTRYSKU. OLEJ ZMIENIONY - CASTROL MAGNATEC DIESEL. PRZEBIEG 98000 ROK 2000.
JEŻELI JEST KTOŚ MOCNY W TYM TEMACIE PROSZĘ O POMOC. BYĆ MOŻE MOJA DIAGNOZA JEST NIE WŁAŚCIWA. Z GÓRY DZIĘKUJĘ.
don corleone
don corleome
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: holandia
  • 23 Sty 2010, 19:15

    Sprawdź ustawienie rozrządu.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    23 Sty 2010, 19:53

    Rozrząd wymeniony więc wykluczam, pali na dotyk ,nie dymi ,silnik prauje równo

    [ Dodano: Nie Sty 24, 2010 22:58 ]
    rozrząd ok wymieniony
    don corleone
    don corleome
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: holandia
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Kalkulator jednostek prędkości
      Najdzęściej używaną jednostką w samochodach do określenia prędkości jest kilometr na godzinę "km/h" lub mila na godzinę "mph". Obiekt poruszający się z prędkością 1 km/h w ciągu 1 godziny przebędzie drogę 1 kilometra - tak ...