PhantomASA1 napisał(a):Z tyłu masz wielowahaczowe a z przodu nie wiem,dziury są dużo bardziej niebezpieczne od zlodowaciałej jezdni.
a to dlaczego? a czym to sie różni jak np jedziemy w koleinach i na przemian jest 5mm lodu i asfald i tak w kółko to auto wali tak jakby jechalo bardzo dziurawą drogą
widze jak niektórzy przejezdzają przez tory tramwajowe czy pkp to lecą 3 razy szybciej o de mnie oni nie czują dziur? ja jade 2km/h i mnie kolysze na boki a ich nie?
aha i jak kiedys jechalem niepamiętam gdzie? chyba gdzies w górach taką drogą z kocich łbów, poprostu kamienie okrągłe zamiast asfaldu i ograniczenie do 70km/h ja jechalem 30-40km/h i zęby zaciskalem zeby nic sie nie urwało w zawieszeniu, a rzucało u mnie pasażerami jakbym jechal bez powietrza a inne auta jechaly 3 razy szybciej
[ Dodano: Czw Lut 04, 2010 16:15 ]dzisiaj jak jechalem drogą oblodzoną i z zamarznietym śniegiem to mnie tak trzęsło ze wytrzymac nie moglem a jechalem jedynie 35-40km/h
inne auta mnie wyprzedzaly i jechaly 10-20km/h szybciej takie jak róznego rodzaju suv-y, nowe mondeo, focusy, a nawet dostawcze, oni tych dziur naprawdę nie czuja czy to kwestia opon?
na zimówkach nie czuc jak sie natrafia na wystające języki lodu?
[ Dodano: 29 Listopad 2010, 11:50 ]no i co opony zimowe wcale nie pomogły droga zaśnieżona ja jade 30-35km/h a wszystko wali jak wcześniej zawieszenie bardzo twarde i opony nie amortyzują jedzie sie jak na letnich
duzej różnicy nie czuje jakas tam minimalna jest ale nie warta 1200zł czyli 4 nowych opon+4 felg