zeluspl1 napisał(a):Jeśli mi się nie uda jutro to skoczę w Poniedziałek na stacje diagnostyczną niech się bawią.
Ja myślę, że tak będzie najlepiej
![OK :ok:]()
Sprawdz też jakie masz żarniki - temperatura barwowa ( np. od 4500K do 5000K - te są chyba najlepsze, bo dają białe światło ) oraz luminację ( np. 1500 lm - ta jest też chyba najlepsza ).
kolejna sprawa to czy masz sprawny mechanizm oczyszczania klosza - jak spryskiwacze reflektorów nie działają i reflektory są brudne, to będziesz oślepiał ndjeżdżających z naprzeciwka oraz sam będziesz miał słabą widoczność. Przy ksenonach czysty klosz to podstawa. I kolejna sprawa, czy masz sprawny system poziomowania.
Niestety - świała ksenonowe są naprawdę bardzo dobre, ale nie są proste i wymagają troszkę wiedzy od osoby z nich korzystającej. Czasami mała niewiedza o tych światłach może doprowadzić do niepotrzebnych kosztów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...