Volvo s40 - ile jest wart ten samochód?

18 Lis 2012, 20:43

Witam
Jestem tu nowy, więc z góry przepraszam za wszelkie nie ścisłości.
Otóż posiadam Volvo s40 1998r 1.8 benzyna i zwracam się do was z pytaniem ile jest wart ten samochód.Nie znam się na autach a opinie które usłyszałem bardzo się od siebie różnią.Patrzyłem na różnych portalach aukcyjnych ale tam też ceny są od 4 tyś do nawet 11.
Samochód posiada ABS, el szyby i lusterka, klimatyzacje do uzupełnienia, SRS, wspomaganie kierownicy, wbudowane 2 foteliki dziecięce.Ma także zarysowanie na drzwiach od strony kierowcy, co zobaczycie na dołączonych zdjęciach.Przegląd robiłem 3 tyg temu a OC jest do kwietnia.Na wszelkie pytanie odpowiem w granicach mojej wiedzy.Niżej dołączam zdjęcia.
Damian
Obserwowany

Prawo jazdy: 06 08 2008
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: volvo s40
Silnik: 1.8 115KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

18 Lis 2012, 23:10

Zapraszam na volvoforum.pl tam uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania w sprawie volvo
i nie tylko :lol:
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz

Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

21 Lis 2012, 18:30

Przejrzyj wszystkie oferty tego modelu i rocznika na serwisach aukcyjnych i zastanów się nad zaletami/wadami swojego egzemplarza względem pozostałych. Nikt tak nie wyceni swojego auta jak właściciel :)
tewusek
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 09 2002
Auto: Volvo S60
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Obowiązkowy przegląd pojazdu, a koronawirus?