12 Paź 2014, 19:50
mike1735 mam takie same doświadczenie z DPFem w moim V50, oryginał właśnie kończy już swoją drugie życie (wg. fabrycznej rozpiski) i nie ma z nim najmniejszego problemu.
S40 z 04-05 to trochę loteria, można wpaść w koszty lub mieć szczęście i znaleźć zadbany i doinwestowany pojazd, łatwo nie będzie.
Przykładowe koszty: rozrząd (wymiana+części z pompą wody) 900-1100zł, alternator ok. 600-700zł, rozrusznik podobna cena. Przy takim roczniku trzeba liczyć się z typowymi usterkami jak to co opisałem wyżej plus stacyjka i inne bolączki. Wszystko jest do ogarnięcia.
Osiągi ma wg. mnie dobre 136KM i 320Nm w zupełności wystarcza dla tego auta, spalanie na trasie 5,3-5,5, miasto 6 do max 7 litrów, 7 jeszcze nie przekroczyłem mimo iż autem zrobiłem 50kkm.
Co do innych propozycji się nie wypowiadam
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.