Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
fiko7 napisał(a):Ja sam mam bardzo złe doświadczenia z dieslem którego miałem od nowości i znam mnóstwo podobnych przypadków z różnymi markami.
Mi akurat przy 160 tys poszła turbinka pomimo że auto uzytkowane jak trzeba, przy 200 tys mocno dymił wię podejżewałem wtryski, u wielu znajomych dwumasowe koła, w nowszych filtry cząstek stałych, problemy z odpaleniem zimą pomimo że np auto przed mrozami przeszło przegląd i wszystko co trzeba zostało wymienione. Jak Ci coś padnie to na nic oszczędności miesięczne na paliwie bo wydasz kupę kasy na naprawę.
Jeśli już to polecam benzynę + LPG gdzie dodatkowo można sie spodziewać dużo niższego przebiegu.
Ogólnie co do Volvo to od 99 roku do 2010 właścicielem był Ford i wiele podzespołów jest z Forda. Osobiście bym sie mocno zastanowił czy kupić za sporo większe pieniądze niż Ford auto na podzespołach tegoz że Forda.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLVO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLVO