REKLAMA
Witam,
W temacie widnieje auto, którego będą dotyczyły moje pytania. Mianowicie:
1. Od początku nie widzę aby kontrolka oleju działała, czy mimo to, gdy pojawi się jakiś błąd, pokaże się on w oknie informacji na desce rozdzielczej ?
2. Wrzucam 1-kę i jadę bez gazu, co chwilę dodaję lekko gazu i puszczam go od razu, czekając do momentu aż auto zwolni do podstawowych obrotów, po czym robię to samo, w trakcie przyśpieszenia i momencie zwolnienia gazu słyszę delikatne puknięcie z przodu auta, czy to jakiś luz czy coś innego? Czy z tego może wyniknąć większy problem? (Mniej więcej to samo słychać na 2,3,4, na 5 i 6 niby ok ale za duża prędkość żeby być w 100% pewnym)
3. Podobno zawieszenie w volvo szybko siada, u mnie jest ono bardziej sportowe (twarde) czy mam zwracać szczególną uwagę na dziury i nierówności drogi, aby nic czasem nie padło?
4. Na niskich obrotach klimy słychać "warkot" wiatraka nie jest to szumienie, brzmi dziwnie, powinienem coś z tym zrobić?
Reszta płyny, spalanie, stan zewnętrzny i wewnętrzny bez zarzutu. Auto ma przejechane 104 000, było od nowego używane jako firmowe, a więc tylko autostrady widziało, dodatkowo serwisowane co 18 000 przy 90 000 zmieniony pasek rozrządu oczywiście w serwisie. Nigdy nie było niesprawne. (Na marginesie dodam, że auto angielskie i tu także je użytkuję.) Chyba to wszystko co mogę o nim powiedzieć.
Wiem, że może się czepiam ale jak wsiadam do auta to czasami mam momenty, że wyłączam radio i wysłuchuje jakiekolwiek innego rodzaju dźwięki niż silnik, poza tym za tydzień autem tym mam do pokonania około 1500 km w jedną stronę i chciałbym się upewnić czy nic nie spotka mnie ze strony powyższej niewiedzy.
Jeśli ktoś orientuje się w tym co napisałem i może pomóc to proszę o jak najszybszą odpowiedź. Z góry dzięki.