Volvo S60/S80 do ok. 30 000 zł

09 Sie 2017, 12:58

Obecny samochód się rozklekotał, czas rozejrzeć się za czymś nowym. Postawiłem na Volvo. Bardziej skłaniałbym się ku S80, bo większe, ale może S60 mnie czymś przekona. Jeżdżę po mieście, małe przebiegi, rocznie z 15000 km. Szukam sedana w automacie, benzyna (+ gaz), silnik min. 2.4 litra (no właśnie, jaki najlepszy pod względem moc/spalanie i do gazowania?). Jak to jest z tymi automatami w końcu? Który rocznik wypadł najlepiej pod każdym względem? Czytałem, że te S80 do 2006 są najlepszej produkcji.

Jak trzymają się te wersje z dwiema turbinami? Lepiej ich unikać? Ile wynosi koszt wymiany/regeneracji? W ogóle, jakie są koszty, jeśli chodzi o części, wymiany, serwis? Jak w BMW E60, które słynie z wysokich kosztów?

Chciałbym zasięgnąć opinii posiadaczy. Im bardziej się rozpiszecie, tym lepiej. Dzięki :)
Z666
Początkujący
 
Posty: 54
Auto: Nie mam

09 Sie 2017, 13:36

taquito
Początkujący
 
Posty: 206
Zdjęcia: 13
Miejscowość: Bytom
Prawo jazdy: 07 02 2012
Przebieg/rok: 9tys. km
Auto: Alfa Romeo Giulietta
Silnik: 1.4 TB 170KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Sie 2017, 22:48

W tym budżecie S80 myślę 2007-2009 są w zasięgu. Automaty potrafią być kapryśne o ile się trafi na skatowane auta bez odpowiedniego serwisowania. Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni co 60kkm to podstawa.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zużycie paliwa na biegu jałowym
    Ile spala przeciętnie osobowe auto podczas pracy silnika na wolnych obrotach? Wiadomo, że różnice między ciepłym, a zimnym silnikiem są spore, więc przyjmijmy że silnik nagrzany jest do 90 stopni. Czasami lubię zostawić ...