Volvo s80 d5 automat- szarpanie skrzyni

03 Paź 2009, 12:34

witam.
jest to mój pierwszy automat, więc nie mam za bardzo doświadczenia w tej dziedzinie.
Jak jade z górki i wciskam hamulec jest odczuwalne dosc mocne szarpnięcie, kiedy chce ruszyc to po puszczeniu hamulca musze poczekac ok sekundy zanim samochód ruszy- nie wiem czy tak ma być czy nie.
następna rzecz: podczas jazdy biegi zmieniaja sie płynnie ale czsem, choć żadko zwiększają sie obroty zanim wrzuci sie wyższy bieg. Czasami też jak puszcze gaz to skrzynia trzyma obroty a czasami tak jak bym jechał na luzie.
Niedawno byłem na warsztacie to powiedzieli mi ze wszystko jest ok tylko olej by sie przydało wymienic i zrobic update ECU, a na innym warsztacie natomiast powiedziano mi ze oleju sie nie wymienia bo i tak to nic nie zmieni i że prawdopodobnie coś w skrzyni jest zepsute.
czy ktoś kiedyś spotkał sie z czymś takim??
cub8
Nowicjusz

Miejscowość: katowice/UK

03 Paź 2009, 17:25

Niestety masz auto dość zaawansowane elektronicznie musisz udać się na test komputerowy ASB ,powinien coś podpowiedzieć czy np.nie trzeba wymienić płyty sterownika z elektrozaworami lub samych elektrozaworów ,tylko w ten sposób unikniesz poważniejszych kosztów,nie jeżdzij takim autem,gdyż mogą powstać uszkodzenia dużo poważniejsze :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

04 Paź 2009, 09:10