Volvo/Seat w przedziale 13-17 tys.

06 Kwi 2017, 20:59

Witam serdecznie,

Potrzebuję porady, takiej fachowej, sprawdzonej, gdyż nie do końca jestem obeznany w temacie itp. Przyszedł czas na zmianę auta, więc przedział 13-17 tys. Rozglądałem się już po internecie i mam mniej więcej decyzję. Wybór padł na Volvo (najlepiej V50), znalazłem już parę egzemplarzy, jednak potrzebuję porady, czy warto pchać się w przebieg (w przypadku silnika 2.0D) 300kkm? Znalazłem dosyć ciekawą ofertę, autko zadbane, VIN podany, autko kupione w polskim salonie, jednak czy jest sens pakować się w taki przebieg? Nie mam pewności czy nie będzie kosztów, wiadomo autko już swoje przejechało, ale wygląda na prawdę fajnie - 15 500 zł

Mam na oku jeszcze Seata Altea (2.0TDI, roczniki 2004-2007), martwi mnie trochę ten silnik, ale przebieg jest trochę niższy - 13 900 zł

Przede wszystkim nie szukam magicznych przebiegów 150-170kkm, bo w tym budżecie nie ma sensu. Generalnie 2 opcje - Volvo lub Seat (sentyment do poprzedniego samochodu). Czy można w tym budżecie faktycznie wyrwać fajną ofertę Volvo z rocznika 2004-2007? I jak z tym wyższym przebiegiem?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, porady!
Lemoon
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 27 11 2016
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

06 Kwi 2017, 21:43

Nie spodziewałbym się s40 w dobrym stanie za te max 17k.
Swoją drogą diesel przy tych 15kkm rocznie, które wpisałeś nie jest dobrym pomysłem
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

06 Kwi 2017, 21:50

300k to normalny przebieg jak dla takiego auta w tym wieku. Tylko w Polsce panuje jakieś przekonanie, że auto mające 10 czy więcej lat musi mieć te 150k na budziku. To nie duży Fiat czy Polonez, gdzie remont główny był przy 200k
'
2.0 TDI PD odpuść, bo to szmelc
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

06 Kwi 2017, 22:12

Invi napisał(a):Nie spodziewałbym się s40 w dobrym stanie za te max 17k.
Swoją drogą diesel przy tych 15kkm rocznie, które wpisałeś nie jest dobrym pomysłem

W tej cenie bardziej interesuje mnie V50 niż S40, którego jest dużo mniej. Faktycznie przebiegi roczne nie pasują do diesla, ale ciężko o benzynę w tej cenie, więc jestem w stanie zwiększyć i przycisnąć ten przebieg roczny kosztem zakupu diesla.

mike napisał(a):300k to normalny przebieg jak dla takiego auta w tym wieku. Tylko w Polsce panuje jakieś przekonanie, że auto mające 10 czy więcej lat musi mieć te 150k na budziku. To nie duży Fiat czy Polonez, gdzie remont główny był przy 200k
'
2.0 TDI PD odpuść, bo to szmelc

Prawda, sam nie szukam bo jak widzę takie ogłoszenia z wypolerowanymi silnikami i igiełkami "z Niemiec" to już mam dosyć. Dzięki! W takim razie spróbuję znaleźć 1.6 w benzynie, będzie ciężko ale spróbujemy. Pozostał jeszcze popularny 1.9 TDI.
Lemoon
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 27 11 2016
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam

06 Kwi 2017, 22:32

Twoje rozważania diesel/benzyna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pozostał jeszcze popularny 1.9 TDI.

Z wadliwymi panewkami
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

06 Kwi 2017, 22:41

Invi napisał(a):Twoje rozważania diesel/benzyna :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pozostał jeszcze popularny 1.9 TDI.

Z wadliwymi panewkami

Haha, faktycznie ciężko wybrać coś pomiędzy, bo to zależy od tego jak fajna oferta się trafi, bo w taką celuję. Czyli pozostaje mi ten fajny 2.0D od Volvo, chyba póki co będę się tego trzymać :D
Lemoon
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 27 11 2016
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Nie mam
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pakiet tuningowy TRD dla nowego Lexusa LS
    Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu najnowszej, piątej generacji flagowej limuzyny Lexus LS F SPORT. Zestaw TRD do tuningu aerodynamicznego ...

08 Kwi 2017, 11:33

ale po co upierać się na diesla jak auto z benzyniakiem kupisz często mniej wytłoczone średnio z 2x mniejszym przebiegiem
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010