Volvo v 40 II 2012 r. T 3 koszty eksploatacji

11 Paź 2017, 21:34

Witam forumowiczów.
Jak w temacie przymierzam się do kupna mojego wymarzonego volvo v 40 T 3 z 2012 r. Zdaję sobie sprawę, że tanio nie będzie i te 5 dyszek muszę odpalić za te autko. Nurtuje mnie tylko sprawa eksploatacji autka a konkretnie zakup części.
Wiele osób, z którymi rozmawiałem twierdzi, że części i ewentualne naprawy to tylko w serwisie co wiąże się z bardzo wysokimi kosztami. Chciałbym dowiedzieć się od Was, czy jest tak faktycznie ? ,
Lutek71
Nowicjusz
 
Posty: 18
Zdjęcia: 0
Auto: VOLVO S 60
Silnik: 1,6 T 3 150 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

11 Paź 2017, 21:52

A niby czemu tylko w serwisie, jest dużo mechaników specjalizujących się daną marką którzy są dobzi i zapewne tańsi.
Jeśli chodzi o eksploatacje to nie przesadzajmy jest to młode autko więc z reguły wymiana olejów i typowo części eksploatacyjnych Cię nie zrujnuje, tym bardziej że jest to auto kompaktowe nie ma tam czegoś, czego nie ma w innych autach.
Oczywiście tak tanio jak w fiacie czy też dacii nie będzie ale jak by nie było volvo to marka premium a premium kosztuje więcej.
Nie popadaj w skrajność z tego powodu i skup się na znalezieniu fajnego egzemplarza a kłopotów nie będzie :)
Mateq
Początkujący
 
Posty: 212
Prawo jazdy: 12 03 1993
Przebieg/rok: 21tys. km
Auto: Lexus is 250
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

12 Paź 2017, 10:04

Lutek71 napisał(a):Wiele osób, z którymi rozmawiałem twierdzi, że części i ewentualne naprawy to tylko w serwisie co wiąże się z bardzo wysokimi kosztam


Zmień źródło informacji bo na takim daleko nie zajedziesz. Takie teksty to mity wciąż powielane przez ludzi którzy myślą że wiedzą wszystko a Volvo znają tylko z tego że czasem widzieli je na ulicy.
W każdym województwie, większym mieście jest dobry i polecany niezależny serwis Volvo, Części są ogólnodostępne w Intercarsie czy Drakenie, nie ma tragedii. W niezależnych serwisach masz niższe koszty robocizny i lepszych fachowców.
T3 jest trochę słaby, lepiej T4 to ten sam silnik tylko z inną mapą. Jeśli auto z automatem to możesz wziąć T3 i wgrać pakiet Polestar, będziesz miał wtedy te same osiągi co T4 i lepszą pracę skrzyni, przepustnicy.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

12 Paź 2017, 10:10

Dzięki.
Właśnie takie odpowiedzi chciałem otrzymać. To tylko umocniło mnie w moim wyborze - teraz wiem, że prawidłowym.
Jak zakupię moją bryczkę to się na forum pochwalę. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Lutek71
Nowicjusz
 
Posty: 18
Zdjęcia: 0
Auto: VOLVO S 60
Silnik: 1,6 T 3 150 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Concept Active Tourer 2012
    Koncepcyjne BMW Concept Active Tourer o harmonijnych proporcjach wyróżnia się sportową elegancją, potwierdzając jednocześnie, że kompaktowe rozmiary, funkcjonalność oraz wszechstronność mogą iść w parze z dynamiczną ...