Gregor1963 napisał(a):Dzięki za komentarz, mam pytanie czy oferowane aktualnie 20% od ceny cennikowej może być jeszcze przebite po oficjalnej premierze nowego modelu, czy teraz jeszcze można się targować bo dealer twierdzi że sprzedaje bez marży i zarobi tylko na bonusie, który niekoniecznie może dostać?
Dlaczego piszesz że firma zrezygnowała z pięciocylindrowych D5, D4 AWD też jest pięciocylindrowe, wiem że w nowych modelach będą tylko silniki 4 cylindrowe bo są lżejsze i mają niższą emisję spalin.
Cenę i rabaty trzeba rozbić na dwie części, cena podstawowa auta
i koszt dodatków, czasem na aucie jest mniejszy rabat a większy na dodatkach, czasem odwrotnie, wszystko zależy od konfiguracji i dealera. Każdy sprzedawca ma bonus od sprzedaży, cz to w nowych czy w używkach. Nie wiem u którego z nich byłeś. Jeśli chcesz mogę sprawdzić ofertę którą Ci przedstawili, podeślij na PW szczegóły i konfigurację.
Cena starszej wersji XC60 po wprowadzeniu nowego modelu z pewnością będzie niższa niż obecnie, tak było np. z V40 czy nawet ostatnio przy zakończeniu produkcji S80 (tutaj taka ciekawostka, w jednego z dealerów stoi roczne demo S80 z przebiegiem kilku tyś km. w cenie około 170tyś. a obok nówka nie jeżdżona z końca produkcji w podobnej wersji za 150tyś,)
Właśnie o tym piszę, że rezygnują z pięcio cylindrowych silników na rzecz czterech. Zwróć uwagę czy przy konfiguracji silnika jego oznaczenie to R4 czy R5 i to we wszystkich wersjach D3, D4, D5 (firma tutaj troszkę zamieszała). Co prawda te 2-litrowe. 4 cylindrowe silniki wg. wcale nie są nietrafnym posunięciem
będzie tylko inny klekot
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.