Vw Bora 1.9tdi ajm może swap?

16 Sie 2019, 20:11

Witam, jestem posiadaczem VW Bory 1.9tdi (ajm) 4motion. Zastanawiam się na ile mógł bym podnieść moc celuje w 250+ i teraz pytanie czy ten słupek wytrzyma czy jednak wymiana silnika na np. ARL?
icon93
Nowicjusz
 
Posty: 4

18 Sie 2019, 11:12

Jest sens inwestowac spore pieniadze w takie auto?
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

18 Sie 2019, 11:40

Spore? A mógł byś mi powiedzieć ile taka zabawa by kosztowała? Dodam tylko auto z 2000 roku wersja USA
icon93
Nowicjusz
 
Posty: 4

18 Sie 2019, 11:52

Jesli sam tego nie zrobisz to taki swap pewnie z ok 4tys
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

19 Sie 2019, 00:29

A późniejsze mody? A z tego silnika (ajm) ile można spokojnie wyciągnąć?
icon93
Nowicjusz
 
Posty: 4

19 Sie 2019, 01:41

Temat ARL jest tak oklepany.
Na poczatek soft to da Ci jakies 180km, pozniej wieksze turbo, wydech, wtryski, ic i mozna atakowac 250+
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co musisz wiedzieć o wymianie oleju?
    Regularna wymiana oleju silnikowego jest niezbędna, by samochód działał sprawnie i nie doszło do awarii silnika. Kierowcom zdarza się zapomnieć o wymianie oleju albo odkładać ją na później – często skutkuje ...

20 Sie 2019, 20:44

T o jest AJM 115 KM samym softem nie uzyskasz 180 KM
olop
Początkujący
 
Posty: 58

20 Sie 2019, 21:32

Ogólnie to właśnie chciałem się dowiedzieć ile z tego Ajm można wycisnąć, jeżeli nie podejdzie pod spokojne 200 ( spokojne chodzi mi o to że jeszcze ten silnik trochę pojeździ) to czy nie lepiej wymienić na ARL i z czasem pobawić się z nim w podniesienie mocy. Dodam tylko że ten AJM jest praktycznie po kapitalnym remoncie (jakieś 10tys km temu był robiony) a w nim korby, tłoki, pierścienie, panewki, pompa oleju, wałek rozrządu, rozrząd kompletny, uszczelka pod głowica (ostatnie życie głowicy), regeneracja wrtysków i kilka innych drobniejszych rzeczy.
icon93
Nowicjusz
 
Posty: 4