Witam jeżeli chcemy zabrać się za renowację T1 lub T2 o którego łatwiej w tej chwili potrzebujemy tylko chęci te pojazdy są proste jak budowa cepa. Ich słabą stroną jest blacharka. Gnije w pierwszej kolejności podszybie i podłoga. Ceny nowych elementów blacharskich nie porażają ceną. Ale wszystko zależy od funduszy jeśli samochód ma posłużyć dłużej to lepiej użyć nowych części które się od razu nie posypią. Jedna z tańszych hurtowni z pełnym osprzętem do T1, T2, T3 jest
Tu Najwięcej kosztów będzie z pierdołami ale blacharkę można dostać od zaraz. Cena będzie uzależniona od stanu ogórka. Przedstaw budżet na renowację to zobaczymy czy opłaca się do tego zabierać. Jeżeli ma to być parzona renowacja zamknie się w 40k PLN łącznie z robocizną która zje dużą część przykładowych funduszy. Wszystko zależy od fanaberii klienta Sam lakiernik to około 3-4 tysiące. Części do silnika są tanie jak barszcz nawet te oryginalne. C do warsztatu który się tego podejmie ja myślę że 100% które zajmują się renowacją zabytkowych pojazdów. Tam połowa czasu zajdzie przy blacharce kolejna 1/4 na malowaniu złożeniu go do kupy a reszta na pierdoły. To tak słowem wstępu. Najlepiej wybrać T2 bo to już nowsza konstrukcja. Tak dużo nowych części jest na rynku z Meksyku tam do tej pory klepią blacharką to tego ale nie zawsze trzyma to wymiar.
Części do T1
Części do T2