Witam! Planuje zakup auta ale nie wiem na jakie sie zdecydowac w gre wchodzą 4 modele. VW Golf , VW Passat B4, Seat Cordoba i Seat Ibiza. Głownie chodzi mi o to żeby były z rocznika min 1994 z instalacja gazowa i do 5 , 6 tys zł. Poradzcie mi cos bo jestem w tych sprawach zielony
Najwazniejsze zeby to byl ,,zdrowy samochod",seaty byly robione na bazie VW wiec duzo czesci pasuje,ale ja gdybym mial z tych 4 wybrac bralbym passata,ladnie wyglada,w maire dynamiczny,pojemny i wogole dobe autko
A jakie masz spalanie gazu przy swoim silniku i co myślisz o tych dwóch passatach
[link do oferty na Allegro wygasł] [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Pierwszy był chyba bity z tyłu.Ciekawe jak długo jest instalacja lpg.
Drugi wygląda nieżle ale fotki troche kiepskiej jakości bo pewnie robione telefonem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Dlaczego nie widzimy tego, czego nie spodziewamy się zobaczyć? Sytuacja, gdy ruch na drodze jest mniejszy i po ulicach rzadziej poruszają się piesi czy rowerzyści, może być niebezpieczna ze względu na zjawisko ślepoty pozauwagowej. Polega ono na tym, że nie widzimy obiektu znajdującego ...
[2018] Mercedes klasy A Mercedes pokazał kolejną generację klasy A. Silniki, które będą dostępne to m.in. 1,4 turbo 163KM (A200), 2,0 turbo 220KM (A250) oraz 1,5 diesel 116KM (A180d). Później paleta ma się rozszerzyć. Moim zdaniem ...
Poszukaj sobie Toledo 1L silniczek 1.8i typowo Golfowska jednostka napędowa, auto wygodniejsze od Golfa ze względu na większy rozstaw osi, łatwo trafić na bogate wyposażenie typu elektryka, klimatyzacja, poduszki. Toledo były składane zarówno w Niemczech jak i Hiszpanii, mam wrażenie że te z Niemcowni bardziej opierają się rudej, a pochodzenie spokojnie po nr. VIN określisz.