VW czy Seat

31 Sie 2010, 13:16

Witam! Planuje zakup auta ale nie wiem na jakie sie zdecydowac w gre wchodzą 4 modele. VW Golf , VW Passat B4, Seat Cordoba i Seat Ibiza. Głownie chodzi mi o to żeby były z rocznika min 1994 z instalacja gazowa i do 5 , 6 tys zł. Poradzcie mi cos bo jestem w tych sprawach zielony
rafiq93
Początkujący

Miejscowość: Kalisz

31 Sie 2010, 13:31

Najwazniejsze zeby to byl ,,zdrowy samochod",seaty byly robione na bazie VW wiec duzo czesci pasuje,ale ja gdybym mial z tych 4 wybrac bralbym passata,ladnie wyglada,w maire dynamiczny,pojemny i wogole dobe autko :lol:
bonifacy166
Początkujący

Miejscowość: Mazowieckie

31 Sie 2010, 13:58

A jakie masz spalanie gazu przy swoim silniku i co myślisz o tych dwóch passatach
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
rafiq93
Początkujący

31 Sie 2010, 14:02

Pierwszy był chyba bity z tyłu.Ciekawe jak długo jest instalacja lpg.
Drugi wygląda nieżle ale fotki troche kiepskiej jakości bo pewnie robione telefonem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

31 Sie 2010, 14:21

Ten chyba najlepszy [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
rafiq93
Początkujący

31 Sie 2010, 14:30

No zdecydowanie tylko niewiem czemu ale skojarzył mi sie z policją u mnie na mieście :mrgreen:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

[2018] Mercedes klasy A
    Mercedes pokazał kolejną generację klasy A. Silniki, które będą dostępne to m.in. 1,4 turbo 163KM (A200), 2,0 turbo 220KM (A250) oraz 1,5 diesel 116KM (A180d). Później paleta ma się rozszerzyć. Moim zdaniem ...