Vw golf 1.8 gt 90km czasami szarpie, spadaja obroty i gasnie

18 Maj 2015, 17:52

nie wiem co jest grane, od jakiegos czasu dzieja sie dziwne rzeczy, czasami auto zaczyna szarpac mulic i gasnie a ostatnio nawet ma problemy z zapaleniem bo trzeba dlugo krecic. myslalem ze to cos z paliwem, wymienilem filtr paliwa, mechanik stwierdzil ze pompka paliwa tez dziwnie chodzi wiec zostala wzmieniona i dalej sie to dzieje co jakis czas. czy ktos ma jakies pomysly co to moze byc
balbin79
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: vw golf III
Silnik: 1.8 gt

18 Maj 2015, 18:35

Sprawdzałeś układ zapłonowy świece kable itd. ? Jak odpalisz silnik i stoi na luzie to obroty falują? Czyściłeś przepustnice, gaźnik (o ile jest bo nie wiem) ?
Kusza
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 271
Miejscowość: Gowino
Prawo jazdy: 29 09 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW e46
Silnik: 323i 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

18 Maj 2015, 20:20

świece i kable miałem wymienione wcześniej i w to wszystko zaglądał mechanik. obroty na luzie nie falują. ten problem który opisuje nie dzieje sie za każdym razem w trakcie jazdy tylko co pare dni. samochód nie jest użytkowany dużo bo w tygodniu przejeżdża tylko do przedszkola i z powrotem czyli 5km i w dalsze trasy może tylko raz na miesiąc
balbin79
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: vw golf III
Silnik: 1.8 gt

22 Maj 2015, 20:33

Mam w miare podobny problem z audi, jutro wyczyszcze wszystko i dam znać, jeśli rozwiążę. Po czym Twój problem się pojawił?
Mardrom
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Audi 80 B4
Silnik: 2.0 ABT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

26 Maj 2015, 12:33

Podobny problem miałem z tym motorem, z tym, że jeszcze rano jak odpaliłem to lubił falować i gasnąć. Wymieniłem czujnik temperatury i nastawnik przepustnicy.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Maj 2015, 12:45

Czujnik temperatury tez mialem zepsuty ale nawet wczesniej przed pojawieniem sie tych objaow i bylo ok. Po wymianie czujnika (w trakcie trwania problemu) nie zauwazylem znacznej poprawy
Mardrom
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Audi 80 B4
Silnik: 2.0 ABT 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW Zagato Coupé 2012
    BMW Zagato Coupé to typowe BMW widziane oczami włoskiej firmy Zagato, specjalizującej się w budowie nadwozi samochodowych. Stylistyka Zagato scala cechy typowe dla konstrukcji obu firm, tworząc rasowe coupé ...
    Jakie są korzyści z jazdy hybrydą?
    Coraz większa liczba kierowców przekonuje się o zaletach napędu hybrydowego. Korzyści finansowe wynikające z niewielkiego spalania to dopiero początek. Coraz większe zainteresowanie społeczeństwa jakością powietrza ...

26 Maj 2015, 13:13

Sprawdz ciśnienie pompy paliwa u mnie w mk2 też były jaja bo pompa za słabe ciśnienie czasem dawała
edit, zapomniałem że wymieniłeś ale i tak zmierz ciśnienie bo moja nowa też nie chodziła jak powinna
poczytaj jeszcze http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1998462.html
w sumie to masz mk2 czy mk3 ?
sprawdz jeszcze czy nie łapie lewego powietrza w dolocie, przepustnice, przepływomierz, czujniki temperatury szczególnie ten co idzie do kompa, napięcie ładowania alternatora powinno byc 14,5V z tego co pamiętam, i napiecie na sondzie lambda a i zajrzyj w filtr powietrza czy nie ma syfu bo może za mało dostawać
Kusza
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 271
Miejscowość: Gowino
Prawo jazdy: 29 09 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW e46
Silnik: 323i 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999