Vw golf 1.9 tdi 101km Axr auto przy 100km /h traci moc

14 Sty 2013, 18:46

W moim VW golfie przy 100Km/h brakuje mocy zregenerowałem turbosprężarkę jest jak nowa nie pomogło na komputerze wyskoczył zawór n75 wymieniłem. Dalej to samo sprawdzono mi ciśnienie było małe wymieniłem wakum pompę i uszczelkę do serwa cisnienie 0,7 bara w normie na gruszce 0.6 trochę mniejsze ale pan od turbin mówi że wszystko ok ze ciśnienie w normie on to w sumie mierzył i wykrył wakum i uszczelkę.Powiedział trzeba wymienić przepływomierz wymieniłem i dalej przy 100km/h się wyłącza po podłączeni pod komputer zero błędów nikt nie wie co mu dolegam nie wiem co jest grane wpompowałem 3000zł i nie wiem co zrobić proszę o pomoć Dziękóje z góry Darcan1111
darcan1111
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 19 05 2007
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 101KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Sty 2013, 22:49

sprawdź kąt wtrysku, jeśli turbina i przepływomierz OK ;) mi passat zaczął klekotać w sierpniu w połowie drogi na wakacje, 'mechanik' w Inowrocławiu dmuchał w jakiś zaworek i zarzekał się, że turbina siadła i łopatki mogą się rozpaść i zj#$ać cały silnik, po jego czterogodzinnym dmuchaniu samochód był jeszcze głośniejszy. ewidentnie było czuć spadek mocy przy 100-120km/h
xhuehue
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: VW Passat B5
Silnik: 1.9 TDI 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

15 Sty 2013, 13:33

Jeśli turbina nie bije <bądź bije ale ją odcina> jest coś z przeładowaniem, na 100% brak błędów?? np P1557?? sztanca od turbiny chodzi?? jakie parametry masy powietrza zasysanego?? w jakiej kondycji pompowtryskiwacze?? korekcja wtrysku?? Filtr paliwa nie ciągnie powietrza przez zaworek zwrotny, nie ma pęcherzyków powietrza w ukł paliwowym??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

15 Sty 2013, 17:08

komputer nie wykazuje zadnych błędów a parametry są dobre pompowtryskiwacze raczej też są dobre a co do kątu wtrysku to niewiem
darcan1111
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 19 05 2007
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 101KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

15 Sty 2013, 17:47

Więc według tego co piszesz auto jest dobre skoro wszystkie parametry są oki!! albo zmień mechanika. Przy pompowtryskiwaczach konta wtrysku nie ustawisz jedynie kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym!! tylko porządna diagnostyka komputerowa.

Prosze coś do poczytania i stawiam że u Ciebie jest to samo więc błędy muszą być:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=42503
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

18 Sty 2013, 18:58

Drodzy koledzy dziękuje wszystkim za pomoc i z góry dziękuję.Wczoraj byłem elektromechanika bardzo konkretnego podpieliśmy kompa i pojeździliśmy i okazało się że jest problem z ciśnieniem doładowania kolega ją załaczał ręcznie bo nie otw się mówi po regeneracji mówi zła zmiena geometria ale powie więcej pod kanałem okazało się ze węzyk od dołu z turba był zagięty i za krótki kupiłem wężyk 3,2mm uwaga koszt 30zł kazał się karnąć i nie te auto jestem wdzięczny mu:) a poprzedni mechanik stwierdził że pompowtryski do wymiany.
darcan1111
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 19 05 2007
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 101KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

19 Sty 2013, 16:59

Drodzy forumowicze potrzebuje od was szczerej opinii.Otóż mam na myśli z chipować swojego 101km golfa na 130km czy coś groźi mojemu samochodowi jakieś awarie otóż jest on na pompo i ma przejechane 260tys sam nim zrobiłem ok 100tyskm i jest ok dodam że bardzo dbam o mojego kochanego golfika i o jego silnik prosze o odpowiedz i opinie dziękuje i pozdrawiam wszystkich forumowiczów :)
darcan1111
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 19 05 2007
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volkswagen Golf IV
Silnik: 1.9 TDI 101KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002