VW Golf 3 gt special-problemy z instalacją LPG

28 Mar 2017, 22:50

Witam. Mam problem z instalacja lpg mianowicie auto za dużo pali zatankowałem 31 l mam 118 km przejechane i prawie juz rezerwe , samochód dziwnie sie zachowuje po przełączeniu na gaz , zaczyna się dusić mimo że wciskam gaz on wogule nie reaguje i poprostu pada i sie wyłącza. Niekiedy jezdzi dobrze na tym gazie a niekiedy zacznie własnie takie rzeczy wyprawiac podobno jest to spowodowane membraną w parowniku ale jeśli to jest to to czy będzie cały parownik do wymiany czy jak ? jestem dopiero młodym kierowcą więc boję sie kosztów i chciałbym jeszcze zapytac ile kosztuje wymiana tej membrany i sprawdzenie całej instalacji czy nie ma zadnych usterek. Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam.
Suchy998
Obserwowany

Prawo jazdy: 12 01 1999
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

29 Mar 2017, 19:59

najlepiej wrzuć zdjęcie z pod maski, bo podejrzewam że nie wiesz za dużo o swojej instalacji jak się nazywa której jest generacji itp
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

02 Kwi 2017, 16:08

Popatrz jakiej firmy masz parownik - powinno na nim pisać. Przyczyną takich zachowań w 99% jest parownik, a konkretnie membrany o których wspomniałeś. Nie koniecznie trzeba wymieniać cały parownik. Są zestawy naprawcze za parę złotych.
Ale żeby cokolwiek ci powiedzieć, to musisz podać nam nazwę i model parownika.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic