VW Golf 4 1.6 2002 Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.

05 Sie 2014, 17:05

Witam, posiadam golfa 4 1,6 16V, 2002 r, od jakiś 2 miesięcy ma problemy z odpalaniem na ciepłym silniku, na zimnym pali od ręki. Czasami musiałem z 15 razy kręcić żeby odpalić ale dzisiaj z 20 min kręciłem i dopiero zaskoczył. Nie mam pojęcia co to może być a podłączenie do komputera miało by sens jak by nie mógł wtedy odpalić. Proszę o podpowiedzi.

Na dole filmik ja kto wygląda przy odpalaniu

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Piechugno
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 01 01 2001

06 Sie 2014, 12:18

Przede wszystkim i tak komputer... Czujnik temperatury silnika przede wszystkim do sprawdzenia. Jeśli jest walnięty,to przy odpaleniu jest zakłócony skład mieszanki i nie może zapalić .Po prostu nie wie silnik czy jest ciepły czy zimny... Może też być czujnik temp powietrza . I analogicznie silnik nie wie czy na zewnątrz jest - 25 czy + 35... Nie wie jaką mieszankę ustawić. Spróbuj przytrzymać go na rozruszniku trochę dłużej i zobacz czy wtedy zapali. (Daj mu się zastanowić). Nie zmienia to faktu ,że do kompa możesz się umówić i tak na daną godzinę... Przecież w końcu zapali (awaryjnie nawet na zapych) :) Po co wymieniać pół auta i zgadywać,skoro diagnoza za 5 dych pokaże co jest zapewne niesprawnego.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co musisz wiedzieć o wymianie oleju?
    Regularna wymiana oleju silnikowego jest niezbędna, by samochód działał sprawnie i nie doszło do awarii silnika. Kierowcom zdarza się zapomnieć o wymianie oleju albo odkładać ją na później – często skutkuje ...
    Funkcja automatycznej jazdy w korkach Audi AI
    Prezentując funkcję automatycznej jazdy w korkach Audi AI, cztery pierścienie pokazały pierwszy na świecie system umożliwiający zautomatyzowaną jazdę na poziomie 3. Podczas jazdy w korku lub w powolnym ruchu na autostradzie, ...