VW Golf II - Z dnia na dzień coraz słabszy

24 Sie 2009, 22:40

Witam.

Mam następujący problem. Jeżdżę od kilku latek VW Golf II 1.6 KAT z instalacją gazową i samochód ten charakteryzował się dość sporą siłą, był dynamiczny i dobrze się nim jeździło(jak na moje potrzeby). Ale ostatnimi czasy (około tydzień czy dwa tygodnie) zaczął słabnąć i to strasznie. Doszło do tego że pod lekką górkę musze redukować bieg do 3-4 bo nie jest w stanie wjechać, gaz wciśnięty do dechy a on ledwo co zbiera się. Nie mam pojęcia co to może być. Tak sobie myślę, że może to wina filtru od gazu bo z tego co się dowiedziałem to nie był wymieniany nigdy. Co o tym sądzicie? Czy aż taki spadek mocy może być winą filtru a może to co innego?

Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc bo niestety nie wiem co mam z nim zrobić.
Ostatnio edytowany przez Nataniel, 27 Sie 2009, 00:52, edytowano w sumie 1 raz
Nataniel
Nowicjusz

Miejscowość: Gliwice
  • 24 Sie 2009, 22:42

Pewnie ze moze. A jak jest na benzynie?
    W Krwi benzyna, zamiast Serca turbina
    dawidbn
    Zaawansowany

Miejscowość: Koszalin

25 Sie 2009, 16:51

Wydaje się być silniejszy. Jest o tyle lepiej że jadąc pod górke na 5 moge przyspieszać a nie musze redukować.

Dziś zadzwoniłem do warsztatu i dowiedziałem się że wymiana filtra z kalibracją będzie mnie kosztowała od 60 do 120 zł. Auć.
    Nataniel
    Nowicjusz

Miejscowość: Gliwice

26 Sie 2009, 15:41

Witam.