REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
. to nie te objawy na zimnym to się zgodzę .PhantomASA1 napisał(a):A sprawdzili ciśnienie sprężania?
PhantomASA1 napisał(a):Ja myślę,że mechanicy sprawdzili pompę,jeśli nie to oczywiście że pompa może dawać w kość,natomiast jeśli chodzi o ciśnienie sprężania to spada gdy silnik jest gorący,przecież gdy silnik jest zimny układ tłokowo cylindryczny jest bardziej szczelny.
PhantomASA1 napisał(a):Cóż ,ciśnienie sprężania metodą próby olejowej sprawdza się na gorącym ,nie na zimnym silniku,dlaczego?!Trzeba zwiększyć dawkę rozruchową w programie ale najpierw sprawdź podgrzewacz w filtrze paliwa o ile dobrze pamiętam jest coś takiego w tym Golfie.
PhantomASA1 napisał(a):No dobra, to w takim razie dlaczego zaleca się do silników ,które są już w znacznym stopniu zużyte i nie mają już najlepszego ciśnienia sprężania oleje o większej lepkości(lub Moto-doktor) i bardziej odporne na wysokie temperatury ?! Kiedy bardziej układ tłokowo cylindryczny jest szczelny ,na zimnym czy gorącym silniku?!Kiedy występuje największe tarcie?!Wtedy gdy silnik jest gorący czy zimny?!
[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 17:37 ]
Kiedy tłoki w cylindrze chodzą ciężej ,przy zimnym czy gorącym silniku?!
[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 20:28 ]
Na logikę biorąc, to podczas pomiaru ciśnienia sprężania silnik winien być gorący,nie jestem mechanikiem i nigdy tego nie robiłem.Upewniłem się ,tak silnik musi być rozgrzany