REKLAMA
Witam!
Otóż problem jest poważny, autko w/w posiadam już od 4 lat, i od zawsze je ściągało w lewo, zostało sprawdzone całe zawieszenie, wymienione 2 główne tuleje z tyłu na belce, i z przodu główne na wahaczu(prawe łożysko było wymienione bo lewe było ok). Na stacji diagnostycznej sprawdzone całe zawieszenie, układ kierowniczy i zbieżność oraz kąt nachylenia kół. Auto było sprawdzone na płycie, nie robi 2 śladów. Każde koło z osobna zostało sprawdzone pod kątem oporności łożyska i hamulca - wynik pozytywny. Tak samo na letnim jak i na zimowym ogumieniu nadal go ściąga w lewo. Auto jest fabrycznie obniżone na sprężynach GT (czarnych). Auto stan idealny, żaden mechanik ani stacja diagnostyczna nie wiedzą o co chodzi. Samochód przy prędkości ok. 160km/h jedzie prawie idealnie. Ruszając z prostego asfaltu nie trzymając kierownicy, skręca ona w lewo (ok 35 stopni), również podczas hamowania. Z przodu na prawej półośce brakuje takiego pierścienia zalanego gumą bo się urwał, więc został ściągnięty, tak samo na prawym przednim wahaczu brakuje takiego ?kawałka dużego żelazu w kształcie bryły prostokąta? być może to winą tych elementów ? I za co są one odpowiedzialne? Prosiłbym o pomoc bo tylko serwis mi został, a to w ostateczności
P.S. Układ wspomagania kierownicy został odłączony na czas testów i problem nadal występuje.