VW golf5 1.4 TSI 122 km silnik caxa.

22 Mar 2022, 06:08

Witam wszystkich. Mam problem i mam nadzieję że jakoś mi poczęcie a więc do rzeczy. Wymieniałem łańcuch rozrządu 1.4tsi 122km silnik o oznaczeniu CAXA mechanik wymienił łańcuch napinacz slizgi zębatkę po złożeniu auto ciężko odpalalo po przejechaniu 500 metrów zdusilo samochód i osiągał maxymalnie 3000tys obrotów i nic więcej brak mocy. Po powrocie do mechanika stwierdził że rozrząd się przestawił ustawiono mi go znowu dobrze auto dalej ciekawostki paliło i falowały obroty ale.moc auta wróciła. Przejechałem jakieś 120km i znów to samo spadek mocy nie trzymanie obrotów na biegu jałowym i też max 3000tys obr. I niepokojące dźwięki dobiegające z silnika tarcie klekotanie szorowanie ogólnie masakra. Mechanik stwierdził że to wina wariatora łańcucha zamówiłem nowy wariator obecnie czekam na tą część i zobaczymy po wymianie. Może się orietujecie coś w tym temacie boję się że coś złego się mogło stać cis w silniku pomóżcie jakoś dzięki pozdtawiam
kolii
Obserwowany
 
Posty: 1

22 Mar 2022, 08:02

W ogóle dziwię się ze wariator odrazu nie był wymieniony, warto też sorawdzic czy okular główny nie jest wytarty. Niech rozbiera i robi jeszcze raz, tylko tym razem z głową
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16663
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Jakie auto z 3 niezależnymi fotelami ISOFIX z tyłu?
    Jakie auto rodzinne warte jest obecnie uwagi? Wymagania: 3 niezależne fotele z tyłu na ISOFIX (2 foteliki + na środku dorosła osoba swobodnie siedząca, ew. trzeci fotelik), benzyna (najlepiej ładnie tolerująca LPG), ew. bardzo ...