VW LT28 1994 2.4D Pomocy!

11 Mar 2016, 11:12

Nie bardzo wiem na jakiej zasadzie działa ten korektor. Ponoć dociąga się przy większych obciążeniach.
No i bardziej nurtuje mnie to:
podczas dokręcania wałka rozrządu wydaje mi się, że ostatnia nakrętka mi przeskoczyła. Przejechałem już z 200km i chodzi jak zegarek nadal. Więc chyba trzyma dobrze. Co o tym myślicie, odkręcać pokrywę, sprawdzać? Czy mógłby wałek rozrządu wyskoczyć? Inny problem to czasami dudnienie do filtra powietrza jak się silnik zagrzeje. Wychodzi mi, że zawór ssący nie domyka. No ale czemu tego nie słychać ciągle? Szklanki wstawiłem nowe, więc może gniazdo wypalone.
jaQb
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 01 01 1982
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: vw
Silnik: 2,4
Paliwo: Inne
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1990

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Jak przygotowano Toyotę GT86 do programu Top Gear?
    Nowa Toyota GT86 została obsadzona w roli samochodu dla celebrytów w programie Reasonably Fast Car firmowanym przez Top Gear. Żeby samochód dobrze się spisał na słynnym torze testowym Top Gear, Toyota postanowiła ...