VW Lupo 1.4 16V Szarpanie silnika przy 2 do 3 tys. obrotów

06 Lut 2012, 17:48

Witajcie,

Mam problem ze swoim bolidem [ VW Lupo 1.4 16 V (75km) ],
otóż silnik podczas jazdy pewnego dnia zaczął się niesamowicie trząść, naszczęście byłem niedaleko domu wieć jakos sie doczłapałem i zostawiłem auto w spokoju. Po chwili odpaliłem autko i wszystko było ok. Po krótkiej jezdzie sprawa zaczeła sie powtarzac. Pojechałem do mechanika, który stwierdził że należy wymienić świece, kable oraz cewke. Tak też uczyniłem. W momencie powrotu do domu wszystko było ok az przy 5 biegu silnik doszedł do 3 tys obrotów i zaczeło nim szarpać ponownie. Po ponownej wizycie u mechanika stwierdził ze mam olej w jednej z komór swiec i nalezy wymienic uszczelke pod pokrywa. Oczywiscie tak zrobilismy ( uszczelka jest w formie silikonu :?) Jak juz wymieniałem uszczelke to oczywiscie i rozrzad bo po zakupie auta nie dostałem info kiedy był zmieniany ( wpakowałem sie w koszta) ale problem nadal pozostał:/
Nie mam pojecia co to moze byc, sytuacja jest o tyle frapująca że maksymalnie moge jechac 75 km/h zeby silnikiem nie zaczeło szarpac - po miescie ok ale w trasie??

prosze pomózcie, szukałem jakiegos info na stronach i nic....
luqasyno
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 30 01 2006
Auto: VW Lupo 1.4 16 V (75km)

06 Lut 2012, 18:27

A podpinałeś autko pod komputer? Mechanik powinien to zrobić na początku, a nie wymieniać "pół samochodu". U mojego kumpla były podobne objawy i problemem był czujnik podciśnienia komory silnika. Podepnij autko pod VAG i wtedy zobaczysz jakie błędy będą.
Grześ101
Nowicjusz
 
Posty: 25
Prawo jazdy: 06 04 2001

06 Lut 2012, 18:33

Podczas pierwszej wymiany (kable, swiece i cewka) był podpinany i nie dostałem zadnej info o jakis błedach. Chyba ze poszukam innego fachowca....
luqasyno
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 30 01 2006
Auto: VW Lupo 1.4 16 V (75km)