VW Passat B5 2000 115KM pompowtrysk - brak mocy

03 Lis 2019, 08:53

Witam. Od pewnego czasu samochód stracił moc. Po wciśnięciu pedału gazu w podłoge jest wrażenie jakby była to turbodziura, spalanie rośnie, a samochód prawie w ogóle nie przyspiesza. Już lepiej wciskać pedal stopniowo bo szybciej przyspiesza niż odrazu w podłoge. Samochód gdzie wcześniej rozpędzal się do 2pak teraz ma problem osiągnąć 120 i osiągnięcie tej prędkości trochę zajmuje. Dodam, że turbo odpala się normalnie, gwizda( wydaje mi się że głośniej) , miałem taki sam problem wcześniej i po którymś razie gdy odpaliłem samochód na jakiś czas problem zniknął. Sprawdzałem węże od podcisnienia żadnej dziury nie widziałem, każdy na swoim miejscu. Jakie opcje są jeszcze żeby zobaczyć co tak na prawdę boli ten samochód? Dzięki za odpowiedź, Pozdrawiam
czeczen090
Obserwowany
 
Posty: 1

04 Lis 2019, 19:04

Podłącz się VCDSem i sprawdź kąt synchronizacji wałka rozrządu, grupa 004 kolumna czwarta. Tam masz od -3 do +3 najlepiej ustawić na zero lub delikatnie na minus wtedy powinien szybciej reagować na gaz.

Oczywiście może to być nie ten problem ale warto sprawdzić to ustawienie.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

05 Lis 2019, 08:11

Podmień przepływomierz, miałem podobne objawy w a3
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16699
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    ALPINE A450
    Będąca bezpośrednim następcą modeli Alpine z okresu "niebieskiego", Alpine A450 nie musi już walczyć o zwycięstwo w klasyfikacji ogólnej wyścigu 24H Le Mans. Jej nazwa jest nawiązaniem do dorobku modeli A441, A442 ...
    Skąd się biorą zniżki na OC?
    Skąd się biorą zniżki na OC? Zakres OC jest dokładnie taki sam w każdym towarzystwie ubezpieczeniowym. Nieco inne mogą być natomiast zniżki na OC przyznawane przez konkretnych ubezpieczycieli. Ci rządzą się swoimi prawami ...