Vw passat b5 czy audi a4 b5

30 Maj 2009, 20:44

mój znajomy ma dylemat na temat wyboru auta
co jest lepsze vw passat b5 czy audi a4 b5?
auto ma być w dieslu 110km, z klimą w cenie ok 15tys zł
czy te auta są dynamiczne?
piotrauto
Stały forumowicz

30 Maj 2009, 20:51

Wiesz co zacznę może nie na temat ale drażni mnie twój ranking "specjalista" jak po raz kolejny wchodzę na nowe tematy zakładane przez Ciebie. Ranking ten należy się ludziom którzy mają naprawdę dużą wiedzę i udzielają pomocy jak na przykład MotoAlbercik a nie proszą w kółko o pomoc. Sam nie jestem orłem w dziedzinie motoryzacji bo z zawodu jestem informatykiem, motoryzacja to tylko moja pasja.
Nie jeżdżę po serwisach gdy trzeba mi naprawić silnik tylko rozkładam specjalną plandekę w garażu i sam naprawiam.
Choć nic nie mówię bo forum jest też po to aby pomagać.
A wracając do tematu to moim zdaniem i jedno i drugie nie dość że to prawie to samo to licznik będzie miało odpowiednio skorygowane zarówno Passat jak i Audi.
stasiowski121

30 Maj 2009, 22:04

piotrauto napisał(a):mój znajomy ma dylemat na temat wyboru auta
co jest lepsze vw passat b5 czy audi a4 b5?
auto ma być w dieslu 110km, z klimą w cenie ok 15tys zł
czy te auta są dynamiczne?
witaj ,jeśli chodzi o dynamike to 110KM TDI -to jest w sam raz -kolega stasiowski chyba ma obsesje przekręconego licznika -/reguła jest prosta jak auto od helmutów to 30 tyś km rocznie dla diesla to norma /tak norma -dziadki 30 rocznik to pic na potrzeby klijenta
ps uważaj przy kupwaniu bo sam ,siebie,,kolege typujesz na unfallauto -bo paska 110km za 15tys to bym ci nawet z 98 roku niezałatwił -cuda już mineły-dołóż kasy i szukaj w niemczech /ja pomagam tylko znajomym -a za 15 tyś to tylko golf 3 tdi 98 /moim zdanie też super ,a części tanie i naprawy żadko -jazda golfem to nie obciach
max23
Początkujący

Miejscowość: elbląg

31 Maj 2009, 06:27

Taa mam obsesje... Widać że sprowadzasz auta :D