
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):Tyle że trzeba piąć się do góry a nie cofać w rozwoju, to jak opisał teraz autor zmienia bardzo postać rzeczy, naprawa kielicha ok 500-800zł, ew próg 600zł + gaz minimum 1500+ badanie 180 i zaraz prawie 3 tysie których już nigdy nie odzyskasz. Co prawda sporo włożone i też szkoda tego tak sobie puścić. Jedno jest pewne nikt w takim stanie tego auta nie kupi ( no chyba że handlarz za groszaki) więc za bardzo nie masz wyboru albo remontować albo najniższym kosztem i dobijać do końca jego dni.
Kao napisał(a):to za bardzo nie ma co wybrać szczerze mówiąc.
Ale może znajdziesz coś sensownego.... kwestia trafienia czegoś zadbanego a zdarza się dość często
niech Ci ten przypadek nie zamydli oczujcb12 napisał(a):ale u mnie w rodzinie spisywała się dobrze, miała nastukane ponad pól miliona km bez większych przygód)
jcb12 napisał(a):Mondeo 2.0 TDCI albo benzyna
Laguna II ( Tak wiem królowa lawet, ale u mnie w rodzinie spisywała się dobrze, miała nastukane ponad pól miliona km bez większych przygód)
Kao napisał(a):To samo przy fordzie 2.0 TDCI uchodzi za bardzo zły ze zwględu na niższą żywotność układu wstryskowego niż wyznacznik TDI. Ja osobiście mam ten silnik w Jaguarze który ma już naklepane blisko 300 tysi a układ wtryskowy jeszcze nie ruszany no ale to też nie wyznacznik bo co innego 300 realne a co innego na liczniku.
Przy twoim budzecie nie warto bać się diesla bo są to jeszcze stare konstrukcje i nie straszne im małe przebiegi czy ''niedogrzania''
Wiadomo najlepiej szukać populasa TDI więc tu zaproponuje Octavię bo auto bardzo pojemne i tanie ale też korozja postępuje szczególnie na progach więc patrz pod tym względem. Jeżeli nie zależy Ci na mocy i nie jezdzisz w trasy to SDI można rozważyć, silnik niezniszczalny i mega ekonimiczny no ale zero kultury pracy i osiągów no ale coś za coś. Ogólnie nie patrzeć czy diesel czy LPG tylko brać to w lepszym stanie
nie wiem jakie były Twoje intencje, ale chyba trochę sam się zaorałeś (obrót o 360 to powrót do pkt wyjścia, o zmianie poglądów mówimy, że zmieniło się o 180Kao napisał(a):pogląd Ci się zmienia o 360 stopni
faktikimike napisał(a):nie wiem jakie były Twoje intencje, ale chyba trochę sam się zaorałeś (obrót o 360 to powrót do pkt wyjścia, o zmianie poglądów mówimy, że zmieniło się o 180
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN