VW Passat B5 FL 1,9 TDI 105 KM kombi automat

30 Cze 2009, 10:33

Witam,

zakupiłem z miesiąc temu passata, jak w temacie, z 2003 r. Niestety martwi mnie spalanie, pojeździłem kilkaset kilometrów i komputer pokazuje spalanie w mieście na poziomie 11-12l/100 km! Co prawda kupując automat miałem świadomość większego spalania, ale nawet na odpalonej klimie i w automacie to chyba trochę dużo...

Co o tym sądzicie? Nie znam się zbytnio na samochodach, może trzeba ustawić mieszankę albo coś... Tylko gdzie i jak... Proszę o pomoc i z góry dziękuję :)
kkarolczak
Nowicjusz

Auto: brak
  • 02 Maj 2010, 21:01

wszystko zależy od twojej prawej nogi , jak mocno wciskasz to tak jest. Ja mam 2,5 automat i też tyle wychodzi w mieście , ale jak chcesz się ścigać to będzie palić . pozdro
    sebas_31
    Nowicjusz

Miejscowość: Leszno

03 Maj 2010, 09:51

12 litrow jak na 1.9tdi to spora przesada zwlaszcza w takiej wiosce jak Bydgoszcz.
    Sprawdz silnik na diagnostyce , gdy ja mialem takiego Passata to w Szczecinie nie palil mi wiecej jak 7.5 litrow .Automat zwiekszy o jakis litr wiec maksymalnie 9 litrow w bardzo trudnych warunkach .
    dark13
    Początkujący

Miejscowość: szczecin

03 Maj 2010, 10:00

dark13 napisał(a):12 litrow jak na 1.9tdi to spora przesada zwlaszcza w takiej wiosce jak Bydgoszcz.

Przyjedź kiedyś na tą wioskę ze swojej wielkiej europejskiej stolycy to się przekonasz, jak sę tu jeździ i spalanie 11 litrów jest całkiem realne :(
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013

03 Maj 2010, 10:34

wez mnie nie rozsmieszaj , juz gdzie indziej pokazales swoja wiedze w tamacie octavii i dwumasy.
    Nie ma to jak posiadacz focusa wypowiadajacy sie na temat Passata.Swiatowej kalsy ekspert.