VW Vento 1,8

03 Maj 2010, 13:37

witajcie. mam problem z vento 1,8 aam . autko nie chce zapalać na benzynie pompa paliwa działa a kiedy zapali to silnik chodzi normalnie lecz zdarza się ze jadąc ma stałe obroty i nagle gaśnie i już nie pali . benzyna jest i zawsze była minimum 1/3 zbiornika. Dodam że odłączyłem centralkę alarmu. auto ma gaz -palone na benzynie. na gazie zapala jeździ normalnie.
Ostatnio edytowany przez zybiz, 04 Maj 2010, 14:06, edytowano w sumie 1 raz
zybiz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: lubin
  • 03 Maj 2010, 14:42

    1. Sprawdzamy czy jest paliwo w baku :wink:
    2. Sprawdzamy czy to na pewno benzyna :wink:
    3. Sprawdzamy czy działa pompa paliwa(dźwięk po włączeniu zapłonu)
    4. Czyścimy wtryskiwacz(wtryskiwacze).
    5. Oglądamy bądź wymieniamy filtr paliwa.
    6. Sprawdzamy wszystkie wężyki którym paliwo dociera od zbiornika pod maskę.
    7. Sprawdzamy ciśnienie paliwa i porównujemy z danymi fabrycznymi. Jeśli za słabe to dobieramy się do pompy(bądź pomp-liczba mnoga) paliwa i tam szukamy przyczyn. Np: uszkodzenia mechaniczne, albo takie sitko zatrzymujące zanieczyszczenia na które nikt nigdy nie zwraca uwagi :roll:
    Punkty można zamienić w dowolnej kolejności :wink: Taka prosta instrukcja zakładając, że na gazie chodzi idealnie. Jak czegoś brakuje to dopiszcie :wink:
    Kenji
    Początkujący
     
    Posty: 73
    Miejscowość: Łódzkie
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
      Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
      BMW E1 i E2 (1991-1993) - samochód elektryczny
      Zachęcona pozytywnymi wynikami osiągniętymi przez akumulator NaS firma BMW Technik GmbH otrzymała zamówienie na opracowanie pojazdu elektrycznego od zera, przy założeniu zbadania zalet i wad napędu elektrycznego w ...