Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):ja mam maxgear i jak narazie po 5 tys cisza
powiem Ci tak - ja znajomych dobieram sobie bardzo ostrożnie, stąd ich grono jest bardziej elitarne niż loża masońska czy zakon iluminatów, no ale nie o tym. No i mam kumpla, który jest dość świadomy i ogarnięty motoryzacyjnie - że szkoda mu zaczipowanego diesla na dojazdy (jak jeszcze chodziliśmy) do skzoły 10km w jedną stronę (jeździł fajnie zrobionym maluchem), generalnie można z nim pogadać o jakiś tjuningach, swapach, temat aut też ogarniał więc było o czym gadać. Ale jak kupił Passeratti b5 FL 1.9 TDI to mu odbiło wprawdzie zawsze był fanem diesli "bo Nm", ale po zakupie teksty typu "spojrzałem na radio aby przestawić stację a tu nie wiem kiedy 190 na budziku" czy " przy 150km/h pali 6l" stały się niestety standardem. Nie wspomnę już, że w każdym ogłoszeniu auta z dieslem 1.9 widział 1.9TDI (w tym przypadku były to Volvo, które miały silnik z Renault).Emejcz napisał(a):Z VW nie jest tak, że kupowane są dla lansu, macie wypaczone podejście, albo obracacie się w kręgach idiotów. Dlaczego ludzie decydują się na VW?
zapewne zostanie mi zarzucone że zrzynam z szybkiego ale to powiem po co takie kupować, skoro można kupić takie, które się nie psuje? Dodam jednak też coś od siebie - wszystko zależy od tego jak kto jeździ, bo zadbany Peugeot 206 czy Stilo mogą jeździć i jeździć, a Toyota u idioty szybko się skończyEmejcz napisał(a):bardzo dobrze poznane, usterek dużo, ale wszystko da się rozwiązać bez większych problemów
mike1735 napisał(a): szybki napisał(a):
ja mam maxgear i jak narazie po 5 tys cisza
mike1735 napisał(a):. Ale jak kupił Passeratti b5 FL 1.9 TDI to mu odbiło wprawdzie zawsze był fanem diesli "bo Nm", ale po zakupie teksty typu "spojrzałem na radio aby przestawić stację a tu nie wiem kiedy 190 na budziku" czy " przy 150km/h pali 6l" stały się niestety standardem. Nie wspomnę już, że w każdym ogłoszeniu auta z dieslem 1.9 widział 1.9TDI (w tym przypadku były to Volvo, które miały silnik z Renault).
mike1735 napisał(a): po co takie kupować, skoro można kupić takie, które się nie psuje?
noisy napisał(a):Niedawno go kupiłem ok 3 miesiące temu. Wszystko co było do zrobienia w silniku zrobiłem + instalka lpg.
Teraz pora na zawias. Z przodu jest masakra dodatkowo wahacz do ogarnięcia.
mike1735 napisał(a):po co takie kupować, skoro można kupić takie, które się nie psuje?
Emejcz napisał(a):W zasadzie odpowiedź na twoje pytanie jest prosta - kwestia finansowe o tym decydują, bo co z tego, że się psuje skoro naprawy tanie. Za to co się nie psuje trzeba by zapłacić raz tyle.
Emejcz napisał(a):Znajdź mi NIE VAG'a klasy średniej w rocznikach 1999-2000 z przyśpieszeniem 8-9s do setki silnikiem nie przekraczającym 2.0 z LPG i ceną nieprzekraczającą 10 tys. zł i żeby to był egzemplarz w który nie będę musiał raz tyle na wejściu włożyć i nie będzie skorodowany.
Znajdziesz?
łysy30 napisał(a):Tak z czystej ciekawości - jakie auto w ogóle się nie psuje? Interesuję się motoryzacją od bardzo dawna (prawko od 15 lat) i im więcej wiem tym trudniej podjąć mi decyzję o zakupie jakiegokolwiek samochodu
szybki napisał(a):posiadam możliwość zaprezentowania Ci kilku aut i wtedy poszerzysz swoje horyzonty bo to że się interesujesz i czytasz nie zastąpi doświadczenia...
szybki napisał(a):Więc pokażę Ci samochody które w Polsce przejechały po 150tyś.km. a koszty napraw zamknęły się 1,5k i to w opcji premium...
szybki napisał(a): przewiozę Cie autem na alu zawiasie tak że staną Ci włoski i wtedy zobaczysz czy przejechałbyś tak samo passatem żeby nie zgubić zawieszenia...
szybki napisał(a):Za 10k kupujesz w idealnym stanie avena1 2,0 16V który będzie miał do 200tyś.km. przebiegu, w wersji sol posiada automatyczną klimę, 4x p.p., i zawieszenie w porównaniu do passka jest nie zniszczalne czyli przebiegi na jednych amorach, wahaczach żędu 350tyś.km. nie są niczym nadzwyczajnym, nie poleci Ci nagrzewnica ani zamek centralny a do 400tyś.km. z naprawami zamkniesz się w 2k.
dzida napisał(a):Ludziska nie ma co robić dyskusji na 4 fronty, bo prawda jest taka, że każde auto ma jakieś wady i zalety i kwestia tego, że auto zaletami wstrzeli się w wymagania konkretnej osoby przy akceptacji jego wad.
Emejcz napisał(a):I wszystko byłoby pięknie gdyby nie osiągi.
Czułbym wyraźną różnicę w mocy i zbieraniu się auta w stosunku do 1.8t.
2.0 16v ma 9,4s do 100 i niższy moment
wersja 2.4 ma 9s...
1.8t - 8,2s i to jest ta różnica. Żeby avensis tyle miało to musiałoby mieć motor ze 2,8 i 200KM.
Gdyby nie ta mała, a dla mnie bardzo istotna różnica to przyznałbym ci rację.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN