
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):ja mam maxgear i jak narazie po 5 tys cisza
powiem Ci tak - ja znajomych dobieram sobie bardzo ostrożnie, stąd ich grono jest bardziej elitarne niż loża masońska czy zakon iluminatów, no ale nie o tym. No i mam kumpla, który jest dość świadomy i ogarnięty motoryzacyjnie - że szkoda mu zaczipowanego diesla na dojazdy (jak jeszcze chodziliśmy) do skzoły 10km w jedną stronę (jeździł fajnie zrobionym maluchem), generalnie można z nim pogadać o jakiś tjuningach, swapach, temat aut też ogarniał więc było o czym gadać. Ale jak kupił Passeratti b5 FL 1.9 TDI to mu odbiłoEmejcz napisał(a):Z VW nie jest tak, że kupowane są dla lansu, macie wypaczone podejście, albo obracacie się w kręgach idiotów. Dlaczego ludzie decydują się na VW?
zapewne zostanie mi zarzucone że zrzynam z szybkiego ale to powiemEmejcz napisał(a):bardzo dobrze poznane, usterek dużo, ale wszystko da się rozwiązać bez większych problemów
mike1735 napisał(a): szybki napisał(a):
ja mam maxgear i jak narazie po 5 tys cisza
mike1735 napisał(a):. Ale jak kupił Passeratti b5 FL 1.9 TDI to mu odbiłowprawdzie zawsze był fanem diesli "bo Nm", ale po zakupie teksty typu "spojrzałem na radio aby przestawić stację a tu nie wiem kiedy 190 na budziku" czy " przy 150km/h pali 6l" stały się niestety standardem. Nie wspomnę już, że w każdym ogłoszeniu auta z dieslem 1.9 widział 1.9TDI (w tym przypadku były to Volvo, które miały silnik z Renault).
mike1735 napisał(a): po co takie kupować, skoro można kupić takie, które się nie psuje?
noisy napisał(a):Niedawno go kupiłem ok 3 miesiące temu. Wszystko co było do zrobienia w silniku zrobiłem + instalka lpg.
Teraz pora na zawias. Z przodu jest masakra dodatkowo wahacz do ogarnięcia.
mike1735 napisał(a):po co takie kupować, skoro można kupić takie, które się nie psuje?
Emejcz napisał(a):W zasadzie odpowiedź na twoje pytanie jest prosta - kwestia finansowe o tym decydują, bo co z tego, że się psuje skoro naprawy tanie. Za to co się nie psuje trzeba by zapłacić raz tyle.
Emejcz napisał(a):Znajdź mi NIE VAG'a klasy średniej w rocznikach 1999-2000 z przyśpieszeniem 8-9s do setki silnikiem nie przekraczającym 2.0 z LPG i ceną nieprzekraczającą 10 tys. zł i żeby to był egzemplarz w który nie będę musiał raz tyle na wejściu włożyć i nie będzie skorodowany.
Znajdziesz?
łysy30 napisał(a):Tak z czystej ciekawości - jakie auto w ogóle się nie psuje? Interesuję się motoryzacją od bardzo dawna (prawko od 15 lat) i im więcej wiem tym trudniej podjąć mi decyzję o zakupie jakiegokolwiek samochodu
szybki napisał(a):posiadam możliwość zaprezentowania Ci kilku aut i wtedy poszerzysz swoje horyzonty bo to że się interesujesz i czytasz nie zastąpi doświadczenia...
szybki napisał(a):Więc pokażę Ci samochody które w Polsce przejechały po 150tyś.km. a koszty napraw zamknęły się 1,5k i to w opcji premium...
szybki napisał(a): przewiozę Cie autem na alu zawiasie tak że staną Ci włoski i wtedy zobaczysz czy przejechałbyś tak samo passatem żeby nie zgubić zawieszenia...
szybki napisał(a):Za 10k kupujesz w idealnym stanie avena1 2,0 16V który będzie miał do 200tyś.km. przebiegu, w wersji sol posiada automatyczną klimę, 4x p.p., i zawieszenie w porównaniu do passka jest nie zniszczalne czyli przebiegi na jednych amorach, wahaczach żędu 350tyś.km. nie są niczym nadzwyczajnym, nie poleci Ci nagrzewnica ani zamek centralny a do 400tyś.km. z naprawami zamkniesz się w 2k.
dzida napisał(a):Ludziska nie ma co robić dyskusji na 4 fronty, bo prawda jest taka, że każde auto ma jakieś wady i zalety i kwestia tego, że auto zaletami wstrzeli się w wymagania konkretnej osoby przy akceptacji jego wad.
Emejcz napisał(a):I wszystko byłoby pięknie gdyby nie osiągi.
Czułbym wyraźną różnicę w mocy i zbieraniu się auta w stosunku do 1.8t.
2.0 16v ma 9,4s do 100 i niższy moment
wersja 2.4 ma 9s...
1.8t - 8,2s i to jest ta różnica. Żeby avensis tyle miało to musiałoby mieć motor ze 2,8 i 200KM.
Gdyby nie ta mała, a dla mnie bardzo istotna różnica to przyznałbym ci rację.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN