REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jesli chodzi o temp. jaką masz to jest dobra.
Ale zalezy ona też od tego czy jedziesz na trasie czy wolno poruszasz się w korku. Jesli na trasie wskazówka będzie w okolicach 70* a w korku podejdzie do 90* i załączy ci się wentylator. Bez względu czy to lato czy zima temp. silnika będzie utrzymywała swoje parametry takie jak określił producent z tą różnicą,że zimą będzie się wolniej nagrzewał silnik a latem szybciej.
A z kopceniem też mam tak przy moim Oplu i nie wiem od czego-jeździ normalnie kompresje ma układ wydechowy sprawny wszystko z nim OK nawet przegląd przechodzi łącznie z pomiarem spalin.
PhantomASA1 napisał(a):Z kazdego litra spalonego paliwa wydziela sie kilka litrow wody w postaci pary wodnej!
piotrpz87 napisał(a):Pełne otwarcie termostatu następuje przy temp. 94*
Sprawdź termostat, bo może caly czas jest otwarty i nie ma szans żeby się silnik zagrzał.