VW Passat B6 TDI 2.0, Regeneracja DPF a uszkodzenie czujnika temp

31 Lip 2018, 21:46

Podczas odkręcania DPFu do regeneracji mechanik uszkodził czujnik temperatury. Według niego wysoka temperatura jaka występuje w tej okolicy spowodowała zlutowanie gwintu od czujnika. Gwin jest złamany. Przy następnej regeneracji będzie na pewno do wymiany. Kto powinien ponieść koszty wymiany? Ja czy zakład w którym wykonuje regenerację?
dede21
Obserwowany
 
Posty: 1
  • 31 Lip 2018, 23:09

    dede21 napisał(a):Według niego wysoka temperatura jaka występuje w tej okolicy spowodowała zlutowanie gwintu od czujnika. Gwin jest złamany.
    Dzisiaj można skorzystać np. z podgrzewacza indukcyjnego i raczej nie ma możliwości żeby nie odkręcić. Jeżeli wiedział że jest taka sytuacja to moim zdaniem powinien poinformować Ciebie że istnieje możliwość uszkodzenia czujnika podczas odkręcania.

    Moim zdaniem zawinił zakład bo to oni przecież wiedzą doskonale że takie sytuacje zdarzają się (skoro typowo tym się zajmują to nie robią pierwszy raz tego) i powinni być na to przygotowani informując klienta jeszcze przed zabraniem się do pracy że taki problem może wystąpić.
    Cichy77
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5225
    Zdjęcia: 62
    Auto: Mam, często zmieniam!
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Wyższe opłaty za badania techniczne od maja 2018 roku
      W przyszłym roku czekają nas zmiany opłat w stawkach za przeglądy na stacjach kontroli pojazdów. Od maja 2018 roku przewidywane są spore podwyżki i o nich napisze poniżej, a w związku z uwolnieniem cen będą one mogły ...
      Pięciostopniowa skala autonomicznej jazdy
      Coraz śmielej do seryjnych modeli samochodów przedostają się rozwiązania, zwalniające kierowców z części ich dotychczasowych obowiązków. Klasyfikacje stopni jazdy autonomicznej umożliwia pięciostopniowa ...