REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
podczas pracy silnika na biegu jałowym, dotyczy vw polo czy lupo z silnikiem 1.0MPI ? VAG mi wskazuje 380-400 mbar. Jak dodam gazu to spada poniżej 300 mbra
Simon11 napisał(a):Przy wyłączonym silniku mam 1000mbar.
Podczas pracy na biegu jałowym mam 400mbar - zakładam, że jest to wartość prawidłowa dla tego stanu.
Czy wartość poniżej np. 300mbar (czyli większe podciśnienie) będzie oznaczała utrudniony dopływ powietrza, przytkany kat. ?
Czy wartość powyżej np. 500mbar (czyli mniejsze podciśnienie) będzie oznaczało np. nieszczelność przez co dostaje się dodatkowe powietrze do kolektora ssącego co powoduje w konsekwencji wzrost obrotów silnika lub jego falowanie ?
Tak to przynajmniej rozumiem.
Zastanawiam się jak podciśnienie ma się zachowywać przy przestawionym rozrządzie ?