VW POLO 1.6 variant za 6000 opłaca się?? Proszę o pomoc

02 Paź 2012, 16:46

Zainteresuj się Oplem Vectrą B 1,6 lub 1,8. Ba, nawet w białym kolorze dostaniesz!
Proponowałbym jednak 1,8 z gazem, 1,6 jest nie dość, że nieco za słaby jak do tej budy (chyba, że nie przeszkadza Ci nieco mniej dynamiczna jazda) to w dodatku często bierze olej.
Ewentualnie Astra G, silniki te same, ale jest nieco mniejsza, inne zawieszenie.
Peugeot 406 też by się sprawdził, ale tu się nie wypowiadam - nie moja działka, nie znam się na silnikach Peugeota, ale samochód jeden z lepszych, o ile nie najlepszy w swojej klasie (i kasie).
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

02 Paź 2012, 16:57

Szukaj 406,no chyba że zainteresuje Cie Renault Scenic,bardzo obszerne autko.
Tutaj link przykładowy żeby potem nie było że polecam szroty [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Paź 2012, 17:52

Bardzo nie lubię ludzi, którzy skreślają z góry auta z grupy FIAT, ale cóż, nie wiedzą co dobre. Ale jak już koniecznie szukasz czegoś innego niż Fiat to porozglądaj się za Mazdami (323c albo f/626), Toyoty Corolle, Nissan Primera/Almera (ewentualnie), Mercedes-Benz 124 albo jakiś Koreańczyk?
A te wszystkie szmelcwageny i Audi to sobie podaruj, jak takie coś chcesz kupować to maksymalnie 4-5letnie i najlepiej lekko rozbite z Niemiec albo Belgii.
Ja natomiast za te pieniądze kupiłbym jakieś Punto może poczekał starszą Pandę, cóż miłe doświadczenia mam ja i moja rodzina z samochodami z włoskiej stajni :)
kasztan93
Początkujący

Prawo jazdy: 02 03 2012
Auto: Fiat Cinquecento
Silnik: 704ccm