VW POLO 2000r 1.4 MPI instalacja LOVATO

07 Lip 2014, 11:53

Przeczytałem forum na kilka stron wstecz i niestety nie znalazłem podobnego problemu.
Założyłem instalację gazową 10 miesięcy temu nakulłem na nim 30 tyś. km.
Od pewnego czasu mam problem.
Auto ma problem z odpaleniem na zimnym silniku. Dusi się i gaśnie, dopiero po kilku próbach lub po chwilowym gazowoaniu jest ok. Gdy silnik jest nagrzany to odpala bez zarzutu.
Sprawdziłem jak auto działa na benzynie i podczas jazdy na samej benzynie problem się nie pojawia.
Wymieniłem już świece, wyczyściłem przepustnicę i zmieniłem węże.
Na VAG-o pokazało tylko błąd imobilazera.
Nie wiem już jak podejść do tego tematu, może spotkaliście się z podobnym problemem.
Dodam też że jakieś pół roku temu mechanik wymieniał mi czójnik zapłonu i jakąś cewkę
kubol2014
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 09 2006
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: WV POLO 2000r
Silnik: 1,4 MPI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

07 Lip 2014, 16:19

kubol2014 napisał(a):Auto ma problem z odpaleniem na zimnym silniku. Dusi się i gaśnie, dopiero po kilku próbach lub po chwilowym gazowoaniu jest ok. Gdy silnik jest nagrzany to odpala bez zarzutu.

Odpalasz zimny silnik na gazie i wówczas jest problem? A przy odpalaniu na Pb zimnego silnika jest ok? Dobrze zrozumiałem?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Lip 2014, 09:03

Mam gaz sekwencyjny i odpalam go na sekwencji wtedy gaśnie. Na kilka dni wyłączyłem sekwencje i śmigałem tylko na Pb i było ok
kubol2014
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 09 2006
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: WV POLO 2000r
Silnik: 1,4 MPI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

08 Lip 2014, 21:12

Jeżeli odpalasz zimny silnik na gazie, to do sprawdzenia reduktor. Zregenerować i odpalać najpierw na Pb a jak silnik się nagrzeje to dopiero przełączać na LPG.
Generalnie jak jest sekwencja, to powinno być tak, że silnik uruchamia się na PB i dopóki nie nagrzeje się do ustawionej temp, zazwyczaj jest to 20 - 30 stopni, to nie można przełączyć na LPG. A po nagrzaniu, sam się przełącza.
Poczekaj też, aż na forum pojawi się Migaz - to nasz forumowy specjalista od gazu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

10 Lip 2014, 23:39

kubol2014 napisał(a):Założyłem instalację gazową 10 miesięcy temu

To powinna być jeszcze na gwarancji.
Podjedź niech sprawdzą.
kant95
Zaawansowany
 
Posty: 695
Miejscowość: lublin
Prawo jazdy: 01 01 1981
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [B] C3 I 1,4 / Punto II 1,2 / Colt V 1,3 / Ibiza II 1,4
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 80KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2002r. Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C3 I 1,4 - 75KM - Fiat Punto ...