VW Polo, rocznik 2000, 1,4 TDI???

04 Kwi 2008, 13:21

Witam:)

Jestem przed kupnem samochodu...i mam pytanie co sądzicie o VW Polo, rocznik 2000, 1,4 TDI? Słyszałem od niektórych, że ten model jest wart kupienia. Nie chce dużego samochodu... ważne też, żeby było ekonomiczne.
bulin84
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Kraków

04 Kwi 2008, 13:25

pod względem ekonomiki to napewno dobre autko....tylko troszkę mało miejsca..
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 661
Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km

04 Kwi 2008, 20:40

Nie ma kompromisów. Albo małe i oszczędne, albo duże i paliwożerne :)
RadmaX
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Miejscowość: Toruń

04 Kwi 2008, 21:01

myśle że raczej polo z silnikiem 1.4 zbyt paliwożerne to nie jest.... mała buda... ale i komfort nie jest duży
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a tuning podstawą ;-)
conest997
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 661
Zdjęcia: 4
Miejscowość: Olsztyn
Auto: BMW E36 coupe 2.0 170 km

05 Kwi 2008, 16:23

A może kompromis wyglądający tak
volkswagen-polo-variant spalanie w trasie średnio 4,5 l. ON.
zaryjaro
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Żary

05 Kwi 2008, 19:36

A to przepraszam, na czym polega kompromis? Auto jest z pewnością oszczędne, ale i mułowate.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus RX L to naziemna klasa biznes dla całej rodziny
    Kto pamięta jeszcze, jak lata się samolotem? Piloci z pewnością, ale spójrzmy na sytuację oczami pasażerów. Liczba rejsowych lotów jest w obecnej sytuacji minimalna, a wiele osób tęskni za podróżami, ...
    Rambler Marlin
    Rambler Marlin - samochód osobowy klasy średniej produkowany pod marką AMC (American Motors Corporation) w latach 1965–1967. Jedyną dostępną opcją nadwoziowa był 2-drzwiowy fastback, napęd przenoszony był na ...

06 Kwi 2008, 09:56

Przecież kolega wyraźnie napisał, że nie chce dużego samochodu :D Polo z turbodieslem 1,4 to dobry wybór jeżeli chodzi o oszczędność (nie będzie też za szybko tracić na wartości). Jeden minus to dźwięk tego diesla, szczególnie kiedy jest zimny :? Pozdrawiam.
Lancia, lancia i jeszcze raz... saab :)
fennec
Początkujący
 
Posty: 83

06 Kwi 2008, 11:20

A jeśli chodzi o sprawność, awaryjnośc tego modelu?? Z góry dzięki za porady.
bulin84
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Kraków

06 Kwi 2008, 11:36

Zadbany (przeglądy na czas i nie katowany) nie powinien sprawiać problemu - ważna sprawa to sprawdzić w jakim stanie jest turbo. Jeżeli ok to nie ma czego się bać.
Lancia, lancia i jeszcze raz... saab :)
fennec
Początkujący
 
Posty: 83

06 Kwi 2008, 11:53

mama miała z tym silnikiem Skode.Mało paliła,dość dobre osiągi,głośna oraz niska kultura pracy.
michalmanu
Zaawansowany
 
Posty: 585
Miejscowość: Silesia

06 Kwi 2008, 18:25

przypominam że to polo jast z silnikiem 1,7 sdi więc klopoty z turbiną odpadają no i żywotność jest dużo większa. :lol:
zaryjaro
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Żary

12 Kwi 2008, 18:23

Witam;]

W klasie aut małych ten model VW Polo, po liftingu w 1999, w którym zmieniono go wizualnie i wprowadzono nowe silniki 16V jest udanym samochodem. Wizualnie wygląda jak po fabrycznym tuningu (m.in. szerokie opony i progi, jednobarwne światła, prawie wszystkie elementy lakierowane).
Ogólnie oceniam auto bardzo dobrze. Przez sześć lat eksploatacji auto ani razu nie stanęło w polu. Silnik zdecydowanie za słaby, duże wnętrze, bagażnik dla maks. 3 osób, pewne prowadzenie, spory komfort, wysoka jakość wykonania i niskie spalanie
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3011
Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań