Teraz kilka pytań:
1) czy do tej wersji polo pasowałby przód z polo 4 po FL? Wydaje mi się, że tak bo zmienił się tylko wygląd zewnętrzny lekko a rozmiary silnika dla tej wersji itp itd zostały nie zmienione.
2) Jaką farbą najlepiej pomalować felgi i 15" czy 17" byście wybrali?
3) auto lepiej pomalować u lakiernika na kolor czarna perła czy okleić folią czarny mat? chodzi mi o trwałość folii, bo wiadomo o lakier mozna dobrze dbac woskowac polerowac itp itd, jak to wygląda w przypadku oklejonego auta?
4) jaki jest mniej więcej koszt wykonania skórzanego obicia na fotele przednie + tylne?
5) Tuning mechaniczny, co pozmieniać żeby podbić troche moc? nie chce żadnych przelotowych tłumików co ryczą na pół miasta
6) co wy byście osobiście zmienili?
do wydania na te auto mam ok 15 tys na calosc, odjąc musze jedynie koszt założenia LPG
zmiana lamp = zmiana błotników i maski
lepiej malować niż oklejac
fele 17 + dobry zawias
jeśli cały w lakier to poszerzyć nadkola
skóra w środku no nie wiem ja bym wstawił 4 kubły
jakiś normalny wydech sportowy na nie wm, jacky, km, ulter, rm
Nie bardzo rozumiem Ty chcesz przerobić IV generacje na III?
morsik 4kubły?To troche jebania będzie z tyłu,zresztą po kiego jak można zostawić normalną kanape.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
morsik napisał(a):jak ma być nietypowo to po całości
To zmień silnik, wywal kanapę, zrób klatkę, zmniejsz wagę, zmień zawiechę i koła.
Zmiana lampek to też wiocha. Jak chcesz szaleć to zmień to co zwiększy osiągi a nie tylko wygląd. Co Ci z tego, że będzieś miał cztery kubły i piękne lampki jak seryjne fury będą Cię objeżdżać.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Czy serwisowanie w ASO się opłaca? Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
Toyota Yaris 1.5 Hybrid - test spalania Jak przystało na miejskie auto, Toyota Yaris Hybrid nowej generacji okazała się najoszczędniejszym z modeli testowanych przez What Car w kategorii ulicznej eksploatacji, osiągając w mieście wynik 2,94 l/100 km. Zastosowany ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.