REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Hm... skoro tak to może wina korka tu nie zawsze nowy oznacza sprawny. Sprawdź czy będziesz miał problem z przegrzewaniem na rozszczelnionym układzie czyli na odkręconym korku. Teoretycznie po wystygnięciu układu chłodzenia płynu w zbiorniczku powinno ubyć, a nie przybywać. Sprawdziłeś cały układ czy jest szczelny?DanielRallye napisał(a):Gdy go odpowietrzam ubywa płynu dolewam później znowu ubywa dolewam a nagle po przejechaniu i wystygnięciu silnika po odkręceniu korka wywala ciśnienie i w zbiorniku przybywa płynu.
Wymień oring/uszczelkę. może być tak ze jak gorący to się poci, a jak stygnie zasysa powietrze do układu i zapowietrza się. Mi kiedyś układ zapowietrzał się przy złączu węży nawet mało co się pociło tam ale w drugą stronę zasysał powietrze bo mu było lżej niż pociągnięcie ze zbiorniczka płynu.DanielRallye napisał(a):trochę się poci pod czujnikiem ale to chyba ciśnienie wypycha bo dokręcony jest