VW T3 1.6 TD brak kompresji i ubywajacy plyn chlodzacy

06 Cze 2009, 18:03

jak wyzej:
brak kompresji na 2 cylindrach i ubywajacy plyn chlodzacy (na zewnatrz nigdzie nie widac wyciekow).

glowica? uszczelka?

po zapaleniu potrzebuje kilka min zeby wszystkie cylindry sie zalaczyly. potem jednak cieply chodzi idealnie. zadnych spadkow mocy, etc.

maszyna miala kompletny remont wraz z uszczelnianiem ok 40 tkm temu (glowica i cala reszta wyglada pieknie). skromnie dymi chwile po odpaleniu (olej) i normalnie sadza, jak sie depnie. generalnie jednak cieply chodzi b. zdrowo, dlatego nie chce mi sie znowu rozbierac go...

dzieki!

daniel
nepelsky
Nowicjusz
 
Posty: 22
  • 06 Cze 2009, 20:53

    Wygląda jak pierścienie uszczelka albo głowica ale daje mi do myślenia że jest po remoncie niedawnym...
    stasiowski121
     

    06 Cze 2009, 22:18

    stasiowski121 napisał(a):Wygląda jak pierścienie uszczelka albo głowica ale daje mi do myślenia że jest po remoncie niedawnym...


    mi tez... moge dodac, ze na 1. i 4. cyl cisnienie ok 30 lub wiecej. 2. i 3. ok. 10-12 bar. wiec w ogole go nie ma.

    przy ostatiej zmianie oleju robilem plukanie silnika. majac nadzieje, ze moze to zapieczone piserscienie lub osad na gniazdach zaworow. na niewiele sie to zdalo...

    generalnie to bez zwalania przynajmniej glowicy sie raczej nie dowiem...
    nepelsky
    Nowicjusz
     
    Posty: 22

    07 Cze 2009, 08:33

    No niestety ale masz rację, musisz zobaczyć ale ja stawiam na pierścienie.
    stasiowski121
     

    07 Cze 2009, 22:16

    a ja na uszczelkę bo ubywająca woda nie ma nic do pierścieni, silnik po kapitalce - pierścienie raczej wymieniane
    Serce bije w tempie obrotów maszyny
    bodziokardasz
    Zaawansowany
     
    Posty: 623
    Miejscowość: Czarna Ziemia

    07 Cze 2009, 23:00

    bodziokardasz napisał(a):a ja na uszczelkę bo ubywająca woda nie ma nic do pierścieni, silnik po kapitalce - pierścienie raczej wymieniane



    Też o tym myślałem ale dręczyło mnie to ciśnienie na tych dwóch tłokach. Z resztą jak będzie robił uszczelkę pod głowicą to zobaczy i pierścienie.
    stasiowski121
     
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Mitsubishi i-MiEV dla Uniwersytetu Południowej Kalifornii
      Firma Mitsubishi Motors North America (MMNA) współpracuje z Uniwersytetem Południowej Kalifornii (USC) oraz należącą do tej szacownej uczelni Viterbi School of Engineering, tworząc w kampusie projekt "żywego laboratorium" ...
      Czy 10km/h wolniej robi rożnicę?
      Władze Francji zdecydowały o zmianie ograniczenia prędkości obowiązującego na drogach poza terenem zabudowanym. Kierowcy będą mogli poruszać się tam z prędkością 80 km/h zamiast 90km/h. Zmiana wywołała wiele kontrowersji, ...

    07 Cze 2009, 23:49

    ciśnienie może uciekać właśnie przez uszczelkę, będzie to widać po odkręceniu zbiorniczka wyrównawczego czy bąbluje
    Serce bije w tempie obrotów maszyny
    bodziokardasz
    Zaawansowany
     
    Posty: 623
    Miejscowość: Czarna Ziemia