VW T5, 1.9 TDI 63kW-Problem!!!

03 Sty 2009, 19:32

Nie mam pojęcia :)
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Miejscowość: Kraków

04 Sty 2009, 18:35

no nie wierze ze nikt nie wie nic na temat pompowtryskiwaczy?:)
radzio000
Początkujący
 
Posty: 147
Miejscowość: ww

06 Sty 2009, 22:09

radzio000 napisał(a):co dziwne im zimniej tym lepiej pali!!

Mogą za krótko podgrzewac świece żarowe coś z modułem. A jak byś zdjął kostkę z czujnika temperatury wtedy będzie grzac długo tylko nie spal świec nie dłużej niż 10 sekund i odpalaj.
JANMOT
Nowicjusz
 
Posty: 8

30 Sty 2009, 15:53

powracam z tematem bo problem nadal nie rozwiazany
sprawdzone wszystko, po ostatnim poscie wymienilem czujnik podgrzewania swiec chyba tak sie to nazywa, i nic!
radzio000
Początkujący
 
Posty: 147
Miejscowość: ww

01 Lut 2009, 08:39

Spróbuj palić z podgrzewaczem do świec...
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Miejscowość: Kraków

01 Lut 2009, 11:15

nic to nie daje, auto odpala jak jest zimne a jak sie zagrzeje to jest problem
radzio000
Początkujący
 
Posty: 147
Miejscowość: ww

28 Paź 2009, 11:48

witam mam t5 z tego samego rocznika i z tym samym silnikiem , los chciał ze mam ten sam problem . Przy odpalaniu na zimnym silnik odpala strasznie nie równo jakby nie na wszystkie gary i sobie lubi zakopcić jasnym dymkiem , jak sie rozgrzeje wszystko jest ok . Dopiero zainteresowałem sie tym tematem i mam zamiar zacząć od wymiany filtra paliwa ! jeśli to nie pomorze , bedzie problem pozdrawiam
joozelito T5
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Chocianów

06 Gru 2009, 21:46

Jestem mechanikiem i tak czytam i aż się dziwie. Co oni w tym serwisie robią???!! Podjedz do jakiegoś warsztatu z komputerem i ci wszystko sprawdzą. W serwisie potrafią tylko odczytać błędy z silnika i wymienić części na nowe.

Co do serwisu to ostatnio przyprowadzili do nas samochód właśnie stamtąd. klient wsadził kupę kasy bo zaczęli mu po kolei wymieniać rzeczy jakie im komputer pokazał. Auto nie miało mocy. wymienili mu listwę elektryczna do wtrysków, przepustnice, wtryskiwacz, a auto dalej nie jeździło i komp błędu nie pokazywał. Winny był zawór recyrkulacji spalin, ale błędu nie było bo sam silnik (zawór sterowany elektrycznie), był sprawny tylko grzybek się urwał i był ciągle otwarty.
bebos
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: lublin

07 Gru 2009, 21:17

joozelito T5 napisał(a):witam mam t5 z tego samego rocznika i z tym samym silnikiem , los chciał ze mam ten sam problem . Przy odpalaniu na zimnym silnik odpala strasznie nie równo jakby nie na wszystkie gary i sobie lubi zakopcić jasnym dymkiem , jak sie rozgrzeje wszystko jest ok . Dopiero zainteresowałem sie tym tematem i mam zamiar zacząć od wymiany filtra paliwa ! jeśli to nie pomorze , bedzie problem pozdrawiam


Mam auto rok,ten sam silnik i te same problemy,wszystko przejrzane i wszystko ok.Kolega jezdzi nowym w serwisie vw. u niego silnik 105km, problem podobny i to w nowym.Więc przestalem szukac.Chyba ten typ tak ma,chodz to mocno dziwne :cry:
t5.
simoneta
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: lublin

30 Gru 2009, 18:48

pytanie do radzioOOO
czy uporales sie z problemem swojego t5 o ktorm pisales,pytam bo mam ten sam problem. pozdrawiam

[ Dodano: Sro Gru 30, 2009 18:51 ]
albo wy forumowicze czy macie jakieś doświadczenia z problemem odpalania w vw transporterze t5
oventrop
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: raszków

23 Sty 2010, 01:37

nie, walka trwa dalej, pompa byla wymieniana, i wogole juz wiele innych rzeczy. Auto jest ferelne i tyle, trzeba wrocic do mercedesow:) A tak powaznie to ostatnio sprawdzili mi sprezanie i jest strasznie slabe, nie pamietam dokladnie cyferek ale nowe auto powinno miec cos ok. 30, minumim to chyba 19 a ja mam 21.
radzio000
Początkujący
 
Posty: 147
Miejscowość: ww

27 Sty 2010, 17:17

T5 za Mercedesa? :D Ja mam T5 ale z silnikiem 2.5 i nigdy mnie nie zawiódł a pracuje na siebie dość ciężko (ciągnie mi lawety z autami)
VW Passat B4 1,6 b+g
Seat Toledo 1.6 benzyna
VW T5 Multivan 2.5 TDI

moje maleństwa
SzymasJ86
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Miejscowość: Łobez

27 Sty 2010, 17:58

to byl sarkazm ale fakt jest faktem ze wczesniej w firmie mercedes "kaczka" przejechal pol miliona km i trafil w nastepne rece i dalej jezdzi :) no a co do 2.5 tdi to jest troche inna bajka, u nas taka moc nie byla potrzebna bo auto raczej ciezarow nie przewozi. Z mercedesem oczywiscie zartowalem bo wiem doskonale ze kiedys merc to byla marka a teraz to tandeta ze slabymi blachami. Cos czuje ze t5 wiosny u nas nie doczeka :D
radzio000
Początkujący
 
Posty: 147
Miejscowość: ww

11 Gru 2010, 09:02

witam, prosze mi powiedziec gdzie znajduja sie swiece zarowe w T5 w silniku 1.9 TDI 86PS? Chcialem sprawdzic czy to one sa powodem ciezszego staru przy -15, ale nie wiem gdzie ich szukac.
rallyfan5
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: KUTNO

11 Gru 2010, 11:54

To nie jest takie proste, że my Ci powiemy są tu i tu jak nawet nie wiesz gdzie ich szukać.
Wstaw zdjęcie motoru najlepiej z wysuniętą chłodnicą to Ci mniej więcej pokażemy gdzie są.
"... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997