Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Trochę niepojęte jest dla mnie kupować auto "luksusowe" ze znaczkiem VW Niewątpliwie jest to bardzo komfortowe auto, jednak design bunkra przeciwlotniczego, barokowe wnętrze i znaczek VW dyskwalifikują to auto. Tradycyjnie polecam alternatywę w postaci JDM czyli Lexus GS/LS (silniki dobrze się gazują i są oszczędne jak na swoje parametry), skandynawia- Volvo S80 (świetne diesle i benzyniak 4.4 V8 konstrukcji Yamahy, również bardzo dobry i oszczędny, automaty trzeba skontrolować 5 razy przed zakupem bo lubiły się sypać)wyatt napisał(a):A co sądzicie o VW pheatonie? Też 2009rok, z tym, że nowy silnik 3,0 TDI 240 KM i napęd na 4 łapy. Wiem, że zapewne pomyślicie: "gościu, kup A8 i nie zawracaj gitary", ale ile tych A8 jeździ po drogach a ile pheatonów? Ja widzę pheatona 2-3 razy w miesiącu na drodzę a jeźdzę dużo. Pytanie moje jest takie czy raczej jest to spowodowane awaryjnością, czy tym, że auto nie było hitem sprzedaży?
wyatt napisał(a):Kolega zapewne dostał jakiś wadliwy egzemplarz....
Nie chodzi mi o to, że jak coś ma znaczek x czy y jest kiepskie. To się po prostu nie klei. VW jako marka dla ludu (z niem. auto dla ludu) produkuje nagle limuzynę. Jak to wgl brzmi - "Mam limuzynę VW"? Ani to ładne, ani prestiżowe, ani jakichś innych specjalnych wartości nie wnosi. Kojarzy się raczej z miejscowym oligarchą, mającym sieć sklepów typu 2nd hand niż prezesem poważnej korporacji.wyatt napisał(a):Argument, że coś ma znaczek VW i automatycznie jest do niczego jest głupi.
To polskie przekonanie o ekonomiczności diesla Robisz wielki błąd, nie dopuszczając do siebie tej marki. No ale to już nie moja sprawawyatt napisał(a):Dla mnie osobiście marka Lexus nie istnieje, nie trawie tego, nie podoba mi się, nie lubię tego rodzaju silników
Jasne, rozumiem i nie zamierzam Ci narzucać własnego zdania Chciałem tylko dać Ci jeszcze do myślenia, ale skoro diesel to w kwestii GS kapitulujęwyatt napisał(a):Szanuję Twoje zdanie na ten temat, ja wyraziłem swoje, Ty swoje i jest git po to jest forum
"Już 3 litrowe jednostki mają po 500-600 Nm, to lubię. Przy prędkości 120 km/h 3,0 diesel lepiej poradzi sobie z wyprzedaniem drugiego pojazdu niż 3,0 benzyna."
Ja mam jedną, ale daję jej chwilę wytchnieniaGeniodekt napisał(a):dajesz wyhamować turbinom na postoju (a bądźmy szczerzy, kto to robi?)
No z tą jakością to też różnie bywa. Jednak skoro mówisz, że jest wysoka to ok. Mimo wszystko nadal uważam, że limuzyna ze znaczkiem VW jest niedorzeczna i kojarzy mi się... no, niezbyt dobrzeGeniodekt napisał(a):daj już spokój z tymi znaczkami, jakie to ma znaczenie ? Ważna jest jakość produktu, a nie marka. Design bunkra przeciwlotniczego
to po prostu wciskam gaz i zapominamy, że za mną jechał i próbował coś udowodnić
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN