Skrzynia TR60-sN ma korek przelewowy do kontroli oleju :
http://www.prnd.pl/porady-asb/09d-skrzy ... eg-tr-60sn
podobna skrzynia jest w Porsche cayenne tylko różni się delikatnie kilkoma szczegółami
Olej wymieniać co 60 000 - 80 000km i nie wierzyć jak jest napisane w instrukcji że nigdy. To jest olej - też po pewnym czasie ulegnie przepracowaniu. Zresztą miałem kiedyś okazję uczestniczyć w spotkaniu działu sprzedaży siedziby Audi (niemcy) - użytkownicy tych pojazdów -powyżej 2 roku użytkowania i wszyscy forumowicze nie są dla nich żadnymi klientami. Zrobili sobie badania i wyszło że nowe Audi kupują zupełnie inni ludzie - w 99% nie szukających porad w internecie, na forach a sami decydujący.
Ceny używek są wysokie by i ci co mają starsze modele mogli "poczuć" co to znaczy posiadanie Audi.
Popytajcie w serwisach Audi dlaczego np. komplet 2 zarówek do A3 ksenonowych kosztuje ponad 1400zł. Vw Touareg tutj wygląda identycznie - wkońcu to jedna rodzina