Jak w temacie, problem się pojawił z minuty na minutę. Dzisiaj podczas parkowania zgasł silnik i od tamtej pory nie pali. Wcześniej, żeby zapalił, konieczne było dodanie gazu do ~2k obrotów. Niedawno był wymieniony alternator.
Na szczęście udało mi się samemu doczołgać samochód do miejsca parkingowego. Nie chce mi się wierzyć, że akumulator padł, czy coś, ponieważ wcześniej ani razu nie miał miejsca ten problem. ;/ Proszę Was o pomoc albo jakiekolwiek rady, każda się przyda.
Poniżej jest film, na którym mimo miernej jakości widać wszystko co trzeba.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Ostatnio edytowany przez Orkeo2308, 07 Mar 2016, 18:52, edytowano w sumie 1 raz
Zdiagnozowałem wszystkie bezpieczniki i nie wygląda to ciekawie.
Jak widać na załączonym zdjęciu: Pierwszy bezpiecznik od lewej (od światła mijania): działa tylko jeden kontakt, ~10.7V napięcia. Drugi od lewej (od drugiego światła mijania, zasłonięty): to samo. Trzeci od lewej (podświetlenie tablicy rejestracyjnej): działa prawidłowo, oba kontakty działają. Piąty od prawej (pompa paliwowa): Nie za niskie napięcie?... (10.1V w obu kontaktach) Pozostałe bezpieczniki działają prawidłowo.
We wszystkich bezpiecznikach jest przejście między sondami (wysoki ton podczas pomiaru).
Czy te bezpieczniki co wymieniłem, wymagają wymiany?
Ja mam inną, znacznie lepszą propozycję - z tego co czytam, wynika, że nie masz pojęcia o elektryce samochodowej, więc naprawdę lepiej będzie, jak pojedziesz do elektryka samochodowego zanim naprawdę coś uszkodzisz. A tłumaczenie tego wszystkiego jest bez sensu - to tak jakbyś chciał orrodnikowi wytłumaczyć jak ma zrobić sobie instalcję wodno-kanalizacyjną.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Bez nerwów, to tylko upał Wysokie temperatury i bezchmurne niebo to wymarzona pogoda na wakacje, lecz w czasie podróży samochodem może dla wielu kierowców stanowić wyzwanie. Klimatyzacja w aucie znacznie poprawia komfort jazdy, ale z ...
Problem został rozwiązany. Do wymiany były 4 rzeczy: cewka, kopuła, świeca i kabel zapłonowy. Kopuła lub cewka była tak spalona, że rozpadła się po demontażu.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.