W210 E420 vs E38 750i

27 Kwi 2009, 14:58

Panowie, straszny dylemat mnie spotkał. Mam do kupienia dwa autka okular 4200 benzyna 97rok, czarny,czarna skóra grzana wentylowana,ksenon, koła amg itp. I bmw 7 54 tiptronic, 95 rok, navi, czarna skóra,czarny, prawie ze full opcja. Oba auta bardzo mi sie podobaja i nie wiem który teraz bedzie mi lepiej słuzył przez najblizszy rok-dwa. Interesuje mnie wszystko na temat tych dwóch samochodów. Dzieki i Pozdrawiam. :evil:
Pepsi2005
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: wa-wa

27 Kwi 2009, 17:29

A więc pierwsze pytanie.
Czy jesteś w stanie wydać drugie tyle na naprawy, bo z tego co mi wiadomo oby dwa samochody są dosyć awaryjne.

Jeśli miałbym patrzyć na wygląd to brałbym BMW, ponieważ jego linia nadwozia mimo upływu kilkunastu lat nadal wygląda dobrze, a okularnik już trochę wieje starością.

Lecz gdy nie zależy Tobie, aż tak bardzo na wyglądzie samochodu to lepszym rozwiązaniem będzie Merc.
Jest młodszy, ma bardziej ekonomiczy ( jeśli samochody z tym silnikiem z tamtych lat można nazwać ekonomicznymi ) silnik i nie było w przeszłości tak podatne na kotowanie i dresów jak BMW, ponieważ jest to auto raczej dla bardziej spokojnych ludzi niż właściciele Bumet. Spalanie wiadomo. Jeśli uda Ci się zejść poniżej 10 litrów to będzie dobrze.

Ostateczny wybór należy do Ciebie, ale jeśli mam pomóc to skłaniał bym się ku Mercedesowi.

Pozdrawiam
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3011
Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

27 Kwi 2009, 18:06

BMW 7 z tamtych lat to dość awaryjne samochody, tak jak kolega pisze, silniki wiadomo swoje spalą ale ja i tak polecam merca niż jakąś beemkę od dresa albo od mafiozów.
Silniki merca z tamtych lat nie do zajechania ale wiadomo spalić swoje musi.
Wybór należy do Ciebie.
stasiowski121
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi A3 e-tron ma 204KM i zużywa zaledwie 1,5l na 100 km
    Audi prowadzi intensywne prace nad elektryfikacją napędu przy pomocy hybrydowej techniki plug-in. Na tegorocznym Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, producent zaprezentuje Audi A3 e-tron. Moc systemowa samochodu ...
    Instalacje gazowe III generacji
    Najmniej popularny typ instalacji LPG, będący niejako pośrednim pomiędzy II a IV generacją. Trudno obecnie spotkać nowe takie zestawy, gdyż rynek zdominowały systemy sekwencyjne. W instalacji gazowej III generacji wyeliminowano ...