Wałek / strumienica

17 Lip 2006, 16:59

Chciałbym poznać Wasze opinie na temat dwóch rzeczy:
Nie którzy moi znajomi montują strumienicę w miejsce katalizatora i tak robią chyba wszyscy amatorzy tuningu.Natomiast nie dawno przeczytałem w A.Ś. artykuł w którym jest napisane tłustym drukiem, że aby odczuć jakikolwiek efekt strumienicę należy zamontować w miejsce środkowego tłumika, pod żadnym pozorem nie wolno jej montować w miejsce kata.To dla przykładu jeśli zakupię strumienice to w końcu w które miejsce lepiej będzie ją zamontować? Proszę o opinię.

Druga sprawa: proszę Was o jakieś opinie na temat sportowych wałków (ok.400-500zł), czy nie skracają za bardzo żywotności silnika itd.

Pozdrawiam.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

17 Lip 2006, 22:21

1-ze strumienicą należało by zapytać się fachowca od tuningu,albo wiedzieć jak rozprężają się gazy spalinowe.
2-a to zależy jaki silnik
pozdro 8)
Nie ma głupich pytań tylko są głupie odpowiedzi
grzestv
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 754
Miejscowość: okolice Warszawy
Auto: nie mam

17 Lip 2006, 22:25

Hmm myśle o Polonezie (taki eksperyment :D )ale to będzie ekstremalne i ryzykowne wiem.Mój znajomy właśnie wsadził taki wałek tez do Poloneza i trzeba przyznac ze robi robote.Dłużego przebiegu mu nie wróże ale to jego autko zamiata konkretnie i to bardziej jest do KJS-ów.
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

22 Lip 2006, 22:40

No ale wsadzenie samoego wałka bez żadnych chodźby najdrobniejszych modyfikacji da najwyżej 5-6 KM, no chyba, że wsadzimy wyczynowy to troche więcej, ale silniczek nie uciągnie za długo :)
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Doświadczalny samochód autonomiczny Lexusa
    Po torze testowym amerykańskiego Toyota Research Institute (TRI) jeździ biały Lexus LS 600hL z kamerami na dachu. Obecność licznych czujników nie dziwi – to w końcu samochód doświadczalny. Pewną konfuzję ...
    Volkswagen Golf R Cabriolet
    Volkswagen zaprezentował najszybszego kabrioleta w historii marki. Golf Cabriolet w wersji R posiada silnik 2.0 TSI o mocy 195 kW/ 265 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Wszystkie modele produkowane z oznaczeniem ...